I LOVE WINTER TAG - KOCHAM ZIMĘ


Heeej! Witam Was serdecznie dziewczyny i chłopaki :D
Dzisiaj coś zimowego żeby choć troszkę móc poczuć ten klimat. Przygotowałam dla Was TAG : Kocham zimę! Wcześniej widziałam go na YT i bardzo przypadł mi do gustu tak więc postanowiłam go zrobić. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Pytań jest nie dużo, bo zaledwie 12. Nie przedłużając zaczynajmy! :D


1. Ulubiony lakier do paznokci?
Przyznam się szczerze, że od dłuższego czasu nie maluje paznokci. Zdarza się to bardzo rzadko, ale jeżeli już nadarzy się taka okazja to biorę lakier z Bell LADYCODE QUICK-DRY NAIL ENAMEL. Kolor jaki posiadam, to taka głęboka czerwień, numerek to 29. Świetny lakier, uwielbiam go! na słoiczku jest napis 1 aplikacja i to jest prawda, po pierwszej warstwie krycie jest bardzo duże.  Bardzo fajny, świąteczny kolor, polecam! :)
2. Ulubiony produkt do ust?
U mnie niezmiennie od jakiegoś czasu jest to balsam do ust z AVON`u. Bardzo go lubię, uważam, że się świetnie spisuje. Ma genialny, arbuzowy zapach, smak. Po prostu go uwielbiam :)
3. Jaki jest Twój ulubiony napój na chłodne dni?
Może to dziwne, ale dopiero od niedawna nauczyłam się pic herbatę. Wcześniej nie widziałam nic nadzwyczajnego w jej spożywaniu. Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez herbaty ;D Uwielbiam owocowe najbardziej malinę z żurawiną, taką zwykłą również wypiję czasami nawet z cytryną, ale nie jest ona niezbędna. 
4.Ulubione akcesoria zimowe?
Komin zdecydowanie, są mega ciepłe wyglądają rewelacyjnie nic dodać nic ująć. Jestem nimi zachwycona.
5. Ulubione ubranie zimowe?
Bardzo lubię chodzić w domu w dresach, takich dużych, ciepłych bluzach. Uważam, że jest to coś niesamowitego. Bardzo lubię wygodę i ciepełko, a dresik mi to wszystko zapewnia. Ostatnio polubiłam chodzić w swetrach. nie robię tego za często, ale polubiłam to. Widziałam kilka fajnych propozycji i chyba się na nie skuszę, ponieważ bardzo nie lubię ubierać się na cebulkę. Wole mieć jedną a ciepłą rzecz :)
6. Ulubiony zapach?
Zimą pokój pachnie u mnie wanilią. Uwielbiam wieczorem zaświecić sobie wszystkie lampeczki, które tworzą mi dekoracje w pokoju do tego świeczuszki takie małe właśnie o zapachu wanilii i jest świątecznie, a przy okazji mega romantycznie :D 
7. Ulubiony świąteczny film, który oglądasz co roku?
UWAGA nie jest to Kevin! Nie cierpię tego filmu. Uważam, że film ten był fajny kiedy widziałam go 2 razy, ale nie jak teraz powtarzany jest co kilka tygodni. Już od długiego czasu go nie oglądam... W tym roku oglądałam dość dużo fajnych filmów. Widziałam m.in. Artur ratuje gwiazdkę, Kacper straszy w Boże NarodzenieGrinch: Świąt nie będzie, Świeta Last Minute i kilka innych równie fajnych propozycji. 
8. Ulubiona świąteczna piosenka?
Nie będę odkrywcza oczywiście Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You. Rewelacyjna piosenka!

9. Ulubione jedzenie, przekąska, słodycze?
Uwielbiam makowca, pierniczki, pierogi z kapustą i grzybami, zupę grzybową, barszcz z uszkami <3 Jeżeli chodzi o makowca, to tylko zawijany.  Święta, to jest coś cudownego, a po świętach, to już każdy z autopsji wie jak jest ;D
10. Ulubiona dekoracja świąteczna?
Lampki choinkowe :D W tym roku zrezygnowałam z choinki w moim pokoju, ponieważ nie mam tak fajnego miejsca na nią. Postanowiłam jednak wykorzystać lampeczki i przymocowałam je do lustra a oraz mojej tablicy korkowej.
11. Jak spędzam święta?
Staram się ten czas spędzić na maxa z moją rodziną oraz najbliższymi :)

Na dzisiaj, to już wszystko. Życzę Wam udanego weekendu :)






  




6 komentarzy:

  1. Świetny tag, bardzo fajnie się go czytało :-) oby takich wiecej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przekąska świąteczna? hmmmmmmm... pierniczki!!!!!!!!! kto ich nie lubi ?! agacia;p

    OdpowiedzUsuń
  3. zima jest boska, a zwłaszcza gdy jest duuuuuzo śniegu. Szkoda że podczas tej zimy musimy się obejść bez śniegu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze przyjdzie :D mniemy nadzieje

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')