haul zakupowy cz. II

Dzisiaj kolejna część zakupów. Pokażę Wam spódniczkę, o której była mowa w poprzednim poście. Udało mi się nabyć bardzo fajne naszyjniki z Centro, ale nie tylko. Kilka słów o aktualnym zapachu. Może nie będę już przedłużać i przejdę do rzeczy :)

Na samym początku biżuteria. Wszystkie 3 naszyjniki jak zobaczyłam powiedziałam muszą być moje. Rzadko tak mam, że widzę coś i od razu mówię muszę to mieć. Tym razem jednak tak się stało.
Naszyjnik nr 1 oraz nr 2 pochodzą z Centro (kosztowały 5,99zł za sztukę) natomiast nr 3 (37,99zł) z AVON`u.

Bordo, bordo, bordo. Spódniczka w tym oto kolorze skradła moje serce. Muszę się przyznać, że dość dawno nie byłam w Bershce dlatego też właśnie postanowiłam tam wpaść w czasie kiedy były bardzo fajne przeceny. Jak już pisałam w poprzednim poście kupiłam ją za 19,90zł z 60zł. Jest ciepła przez co mogłam ją teraz w nosić, wykonana z bardzo fajnego materiału.
Następną rzeczą będą wody perfumowane z AVON'u. 
1. PUR BLANCA 30ML EDYCJA LIMITOWANA - 15,99zł
2. SIMPLY HER 50 ML - 29,99zł
Na koniec oczywiście szminki, które również pochodzą z AVON'u. 
1.SZMINKA DOSKONAŁOŚĆ PURE PEONY - 15,99zł
2. SZMINKA DOSKONAŁOŚĆ BARE RUBY - 15,99zł








8 komentarzy:

  1. trzeci naszyjnik cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd spódniczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a kiedy zobaczymy studniówkową stylizację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale taki wpis się nie ukaże, ponieważ nie byłam na studniówce. Bardzo proszę nie pytać dlaczego.

      Usuń
  4. świetne rzeczy =) Aktualnie również używam tej wody toaletowej z Avon Simply her, bardzo ja polubiłam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam się, że brałam ją w ciemno, ale jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')