na sportowo

Witajcie!
Wiosna już coraz bliżej dlatego czas najwyższy by rozglądnąć się za nowymi butami. Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka propozycji obuwia sportowego. 
Na dole napiszcie czy któraś z par przypadła Wam do gustu :)

Zdjęcia butów pochodzą z oryginalnych stron producentów.

Na stronie adidas.pl znajdziecie oryginalne egzemplarze butów właśnie z Adidasa. To co bardzo mi się podoba w tej stronie, to że przy wybranych modelach butów jest możliwość personalizacji. 


numer 1 - 299zł
numer 2 - 349zł
numer 3 - 649zł
numer 4  - 349zł

numer 5 - 299zł

Kolejne pary butów pochodzą ze strony buty-nike.pl Znajdą się tam znane wszystkim air maxy, ale i nie tylko :) Najbardziej jednak przypadły mi do gustu air maxy.
numer 1 - 309,90zł
numer 2 - 369,90zł
numer 3 - 396,90zł
numer 4 - 419,90zł

Cóż byłby to za wpis gdybym nie wstawiła rzeczy z allegro. Znalazłam kilka fajnych par butów. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
numer 1 - 179zł
     numer 2 - 124,99zł
numer 3 - 219zł
numer 4 - 136zł



6 komentarzy:

  1. jakie świetne *_*

    moze wpadniesz do mnie i klikniesz w baner aupie? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nike są booooskie <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. J'sy a nie to gówno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy z nas ma swój gust :) nie zamierzam tego kwestionować :)
      + proszę wyrażać się kulturalniej :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')