Smoky Eye

Witajcie!
Dzisiaj na prośbę jednej z Was wykonałam po raz pierwszy smoky eye. Już kilka razy zamierzałam wykonać taki makijaż, ale jakoś nigdy nie miałam wystarczająco odwagi (?). Nadszedł ten dzień kiedy przełamałam się i spróbowałam. Jeżeli chodzi o moje zdanie ta temat mojego wykonania, to myślę, że nie jest złe. Oczywiście muszę się jeszcze dużo rzeczy nauczyć, ale trening czyni mistrza. Panna X (czyli dziewczyna, która poprosiła o ten makijaż - mam nadzieję, że Cię tym sformowaniem nie urażę) poprosiła mnie o udzielenie  cennych porad, które mogą się Wam przydać przy wykonywaniu smoky eye. 

Po pierwsze, baza pod cienie. Nie chodzi tutaj konkretnie o smoky, ale o każdy makijaż oczu. Jeżeli chcemy by basze cienie przetrwały próbę czasu, to musimy je czymś "zagruntować". Ja osobiście używam bazę pod cienie z AVON'u. Jestem z niej zadowolona, uważam, ze jest to produkt godny polecenia. 
Po drugie, dokładne blendowanie, czyli rozcieranie cieni. Ten etap jest szczególnie ważny przy rozcieraniu cieni na górze, czyli w okolicy łuku brwiowego. Jeżeli tego nie wykonamy nasze cienie będą wyglądać źle, ponieważ makijaż nie zostanie ukończony. Ważne jest również to by poświecić dłuższą chwile na tą czynność. Tak jak już wcześniej wspomniałam nie warto się spieszyć, trzeba dokładnie rozetrzeć produkt. 
Po trzecie, aby rozświetlić dolne kąciki oczu użyj białej albo kremowej kredki aby podkreślić miejsce gdzie nie ma ciemnego cienia.

Odpowiednio wykonany makijaż pozwoli Wam poczuć się jak milion dolarów, nie żartuje :D 

Użyłam:
podkład -Bourjois 1 2 3 
puder- ESSENCE ALL ABOUT MATT!
korektor - Catrice CAMUFLAGE CREAM 020
bronzer - e.l.f.
brwi - ESSENCE EYEBROW STYLIST SET; kredka z Misslyn
tusz do rzęs -Max Factor 2000 Calorie
szminka - AVON  Carnation 
cienie na powiece - paletka Sleek  Garden Of Eden (Entwined )+ Oh So Special( Bow, Noir) 
kredka na linie wodną - NAOMI 24



13 komentarzy:

  1. jaki śliczny makijaż! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wpis, bardzo podoba mi się Twoja propozycja smoky :) nie zechciałabyś zrobić w przyszłości jeszcze makijażu w stylu Merlin Monroe? Masz duże usta, a to makijaż stawiający własnie na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś zadowolona :) Wiesz, nie znam Cię, a przynajmniej tak mi się wydaje, ale wydaje mi się być bardzo ciekawą osobą :) Przyznam się, że był czas kiedy byłam zakochana w makijażu Merlin. To było gdzieś na początku jak zaczęłam się interesować właśnie makijażem. Pomyśle nad tym :) za niedługo będę miała ferie, to będzie czas na realizację ;d

      Usuń
    2. Możesz napisać chociaż jak masz na imię?:)

      Usuń
  4. jakieś nowe pomysły na makijaże? :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się makijaż spodobał :)

      Usuń
  6. śliczny makijaż :)
    masz świetny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')