something different

Hejka!
 Dzisiaj przygotowałam dla Was propozycję makijażu, w którym swoją uwagę skupimy na oczach. Makijaż ten chodził mi już od dłuższego czasu po głowie. Miałam milion opcji jego wykonania lecz żadna z nich nie była pewna. Jedyną rzeczą, którą chciałam w 100% to kreska. dzisiejsza kreska jest grubsza niż do tej pory. Dodatkowo wykonałam ją 2 produktami, co zdarzyło się po raz pierwszy. Makijaż ten mogłabym zadedykować dziewczynom, które chcą podkreślić swoje oko jednak nie chcą  szaleństw na górnej powiece. Dzisiaj skupiłam się na dolnej części powieki. Podkreśliłam ją dwoma cieniami, a właściwie trzema, ponieważ w dolny kącik oka dodałam biały cień aby otworzyć oko, sprawić wrażenie, że jest ono większe oraz wypoczęte.
Do wykonania kreski użyłam żelowego eyelinera w połączeniu z czarnym cieniem. To co jest ważne, to to aby cień nanieść od razu po narysowaniu kreski eyelinerem. Dopiero po wykonaniu tej czynności zaczynamy malować kreskę na drugim oku. W moim przypadku na usta nałożyłam jasną szminkę, ponieważ główny akcent stawiam na oczy. Jeżeli macie na to ochotę, to możecie użyć ciemniejszego koloru. Wówczas otrzymamy dużo bardziej wyrazisty makijaż. Jednakże ciemne usta to nie jest konieczność. 
Ciekawa jestem czy moja propozycja makijażu Wam się spodoba :) 
 

 






4 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')