szybki strój dnia

Hejka!
Dzisiaj mam dla Was szybki strój dnia. Stylizacja bardzo prosta, wygodna na co dzień wręcz idealna. Wstawiam Wam ten wpis i szybko lecę na próbną maturkę z geografii. Ciekawa jestem zadań z jakimi będę miała do czynienia. Geografie zdaję na poziomie podstawowym tak więc myślę, że zadania nie powinny być bardzo trudne.
Jakie mam plany na dzisiejszy dzień?
Z pewnością dotrzeć na maturkę, a co później to jeszcze nie wiem :) 
PS.
Przepraszam za zdjęcia w lustrze, ale niestety nie miałam możliwości aby ktoś inny mi je wykonał.
sweterek, legginsy - SH
naszyjnik - Centro (%)
kozaki - nn
bransoletki perełki - PEPCO (%)
zegarek - allegro








8 komentarzy:

  1. śliczny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem na TAK :D
    buźka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś śliczna :)
    A

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fantastycznie :) Ten zestaw bardzo do ciebie pasuje :) Zdecydowanie urzekły mnie dodatki :)

    Jesli znajdziesz wolną chwilię to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) z pewnością zajrzę do Was :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')