Walentynkowy Makijaż ( Sleek Garden Of Eden )

Witajcie!
Dzisiaj taka mała propozycja makijażu na walentynki. Tak jak już pewnie widzicie po tytule do jego wykonania użyłam paletkę ze Sleek'a Garden Of Eden. Niesamowite cienie, jestem nimi zachwycona. Przyznam się, że po raz pierwszy w swojej kosmetyczce mam zieleń, fiolet. Jestem bardzo z nich zadowolona. Ciekawa jestem co Wy o tym makijażu sądzicie. Napiszcie o tym w komentarzach :)

Użyłam:
podkład - Pierre Rene 020
puder- ESSENCE ALL ABOUT MATT!
korektor - Bourjois Healthy Mix; Catrice CAMUFLAGE CREAM
bronzer - HEAN bronzer
brwi - ESSENCE EYEBROW STYLIST SET; kredka z Misslyn
tusz do rzęs -Max Factor 2000 Calorie
szminka - AVON  PURE PEONY 
cienie na powiece - paletka Sleek (Gates of Eden,Eve's Kiss, Paradise On Earth, Flora)
eyeliner- Rimmel



 

18 komentarzy:

  1. kochana a jak przygotownia do matury?

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż delikatny i bardzo uroczy =)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż delikatny, a czy mogłabyś wykonać smoky eyes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o takie w typowej tonacji kolorystycznej?

      Usuń
    2. tak typowe czarne smoky eyes

      Usuń
    3. zastanowię się nad tym, ale to bardzo ciekawa propozycja :) dziękuje! :)

      Usuń
  4. czarne smoky eyes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, zastanowię się nad tym :)

      Usuń
    2. zaprezentowałaś już kilka ciekawych propozycji jasnych makijaży, myślę że poradzisz sobie ze smoky i udzielisz cennych porad jak je wykonać. czekam na wpis i zdjęcia.

      Usuń
    3. Dziękuję za tam mega pozytywne słowa! Podniosłaś mnie na duchu, dziękuje! :) Coraz to poważniej zastanawiam się nad tą propozycją :)

      Usuń
    4. To się nie zastanawiaj tylko ją wykonaj bo jestem bardzo ciekawa jak Ci wyjdzie, zwłaszcza że w takiej odsłonie jeszcze Cię nie widziałam. a też chce wykonać smoky na weekendową imprezę i myślę, że napewno mi coś doradzisz :)

      Usuń
    5. na dniach możesz się spodziewać takiego wpisu :)

      Usuń
    6. czekam z niecierpliwością i dziękuję :)

      Usuń
    7. na razie jeszcze nie ma za co dziękować :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')