YouTube made me buy it! Kosmetyki zakupione pod wpływem YouTube!

Witajcie!
Jakiś czas temu po YT zaczął krążyć TAG: YouTube made me buy it. W wolnym tłumaczeniu : kosmetyki zakupione pod wpływem YT. Widziałam kilka filmików na ten temat i przyznam szczerze, że zaciekawiły mnie. Tym samym sama postanowiłam utworzyć wpis pod tym tytułem. Kosmetyków nie będzie dużo tak więc myślę, że będzie to szybki, miły i przyjemny post.

Podkłady.
Pierwszym z nich będzie Rimmel Wake Me Up! Test "na żywo" tego produktu znajdziecie TUTAJ :)


Następnym produktem będzie Maybelline Affinitone. Recenzja tego podkładu jest TUTAJ!

Kolejnym podkładem jest to Revlon Colorstay.

Następnym punktem jest baza pod makijaż. W swojej kosmetyczce mam tylko jedną. Jest to Revlon Photoready Colour Correcting Primer.

Czas na korektor. 
1. Bourjois healthy mix korektor
2. Catrice Camouflage Cream

Eyeliner.
miss sporty fabulours glam

Tusz do rzęs.
Max Factor 2000 Calorie
Rimmel Scandaleyes Retro Glam
Cienie.
Sleek OH SO SPECIAL
Sleek AU NATUREL

Sleek GARDEN OF EDEN


Szampon 
Suchy szampon z Batiste












2 komentarze:

  1. całkiem sporo tych kosmetyków :D
    świetny test na żywo! :)

    thisisredfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')