DeeZee

Witajcie!
Buszując po internecie w poszukiwaniu butów natknęłam się na bardzo fajną stronę. Już kiedyś o niej słyszałam jednakże nie zaglądałam tam. Dzisiaj po raz pierwszy odwiedziłam stronę deezee.pl . Jestem bardzo miło zaskoczona, ponieważ zobaczyłam tam bardzo dużo par butów, które wpadły mi w oko. Dzisiaj chciałabym Wam  pokazać kilka z nich. Kto wie czy nie skuszę się na nie :D
Oczywiście jak zawsze linki do zdjęć będą umieszczone w zdjęciach. Wystarczy tylko kliknąć na nie. 

Cena : 109zł 

Cena : 99zł
Cena : 129zł
Cena : 89zł
Cena : 109zł
Cena : 109zł
Cena : 139zł





30 komentarzy:

  1. Cudowne buty, a ceny przestepne ;)
    Chyba warto zainwestowac ;)
    Wszysttkiego dobrego z okazji dnia kobiet <3


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zastanawiam się nad zakupem 2 par ;)

      Usuń
  2. Fajne buciki :)
    Obserwuję.
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dla mnie przed ostatnie i pierwsze są mega <3

      Usuń
  4. czy zrobisz w najbliższym czasie jakąś stylizacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. niezłe butki!!! Masz bardzo ładny blog, śliczny wygląd, zazdroszcze:)
    Obserwujemy?prosze proszeeee :)
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na Twoją obserwację :))
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś nominowana do Mojego Tagu, na blogu są pytania, czekam z niecierpliwością na Twoje odpowiedzi. :)) www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ! ; *
    Obserwuj za Obserwuj ? ; ) (odpowiedź u nas)
    http://thisisourworld11.blogspot.com/ Jesteśmy nowe więc liczymy na miłe rady ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty *.*
    Dziękuję za miły komentarz :) pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i czekam na Ciebie :)
    Pozdrawiam
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są niesamowite!
      w takim razie ja również obserwuje ;)

      Usuń
  11. Turkusowe i ostatnie są najpiękniejsze !! :)♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ps. uświadomiłaś mi że jeszcze w tym roku nie kupiłam żadnych szpilek !! Muszę to zmienić ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również! :D i to koniecznie ;d

      Usuń
  13. 1 i 4 są genialne :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? :D
    maddies-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg mnie jako faceta, podobają mi się 1,2,3 oraz ostatnie i... 6. Nie podobają mi się 4, ponieważ nie trafia w moje me gusta, dlaczego? Z powodu obcasu, 5 - nic specjalnego, 6 - ciekawe, sexowne, myślę, że świetnie by ukazywały walory kobiety :) ja akurat preferuję i uwielbiam jak kobieta nosi na wyższym obcasie buty :)

    Piotrek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Piotrek! ;)
      Cieszę się, że zajrzałeś do mnie i przedstawiłeś swoją opinię na temat butów ;) Z większością Twoich wyborów mogę się zgodzić. Jak dla mnie wszystkie paty są świetne :)
      pozdrawiam ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')