Flower on clothes

Witajcie!
Nie wiem jak Was, ale mnie te kilka słonecznych dni tak nakręciło na wiosnę, że to masakra :D Chciałabym aby już wszędzie było tak świeżo, kolorowo jednym słowem wiosennie. Parę dni temu opublikowałam Wam wpis na temat wiosennych inspiracji (tutaj). Natomiast dzisiaj chciałabym powiedzieć kilka słów na temat trendu, który jakiś czas temu pojawił się w trendach na sezon wiosna/lato. 
Ja nie jestem osobą, która ślepo podąża za tym co projektanci pokażą na pokazach, a w efekcie za jakiś czas widzimy podobne rzeczy w sieciówkach. Noszę to co mi się podoba. W tym roku chciałabym zainwestować w kilka rzeczy z motywem kwiatów. Uważam, że dodaje on dziewczęcości, ale i również ożywia stylizację. Widziałam świetną sukienkę w Tally Weijl (tutaj), ale odpuszczę sobie ją, ponieważ jest troszkę za ciemna. Ale pomijając odcień, to jest świetna! Krój, wycięcia z tyłu, coś pięknego.
Już nie mogę się doczekać takiego pięknego słoneczka na co dzień :D
A Wy co sądzicie o kwiatowym motywie na ubraniach? 



10 komentarzy:

  1. Prześliczne te wzory kwiatowe! Super psot, dał mi dużo inspiracji.
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motywy kwiatowe ! :)
    http://cutfromacomicbook.blogspot.com ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ale mnie pocieszyłaś :-* Miłe z Twojej strony.
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wzory!

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')