It's like I've been awaked

Witajcie Kochani!
Jestem niesamowicie szczęśliwa ze zbliżającej się pogody. Nie wiem jak u Was, ale u mnie cały dzień była przecudowna pogoda. Korzystając z okazji wyszłam z siostrą na spacer biorąc ze sobą aparat. Zrobiłyśmy dla Was kilka zdjęć prezentujących dzisiejszy strój dnia. Ulgę sprawia mi również to, że nareszcie mogę swobodnie patrzeć. Przez ostatnie dni strasznie piekły mnie moje oczy przy czym w dodatku łzawiły, przez co nie zrobiłam dla Was karnawałowego makijażu. Na szczęście teraz wszystko jest już dobrze :)
Zachęcam do komentowania :)
Buziaki :* 








6 komentarzy:

  1. Jesteś przepiękna i ten kolor włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja ! Jesteś bardzo ładną dziewczyną :) śliczny zegarek i sukienka :)
    Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się tu podoba więc będę odwiedzać częściej ! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie www.divoces.blogspot.com
    Jeśli mój blog również ci się spodoba to może wzajemna obserwacja ?
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)
      zachęcam do polubienia mojej strony na Fb :)
      https://www.facebook.com/pages/Anto-nkablogspotcom/569113873171292?ref=hl

      Usuń
  3. śliczna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')