LBA - Liebster Award

Witajcie!
Ponownie zostałam nominowana przez Tusiaczekbeauty do tym razem LBA (Liebster Award). Jest mi mega miło, że pomyślałaś o mnie :D Dzisiaj odpowiem na 11 pytań :) Tak więc do dzieła ;D


1. Wasz ulubiony cytat?
W odpowiedzi na to pytanie posłużę się cytatem z jednej z piosenek. Bardzo mi się spodobała i myślę, że ma przesłanie. 
Zdumieniem mym

I sensu odkryciem

Że sedno w tym

Że ma sens życie...
Ma sens...
Ma sens...
Ma sens...

oraz

Nie bój się, nie wstydź się, mówić że kochasz.

Nie milcz bo, miłość znów, Cię ominie. 

Nie bój się, nie wstydź się, mówić że kochasz.
Będziesz wołał, nie usłyszy, zniknie w tłumie.


2. Gdy Wam smutno, co robicie, gdzie idziecie?
Często idę na spacer albo słucham muzyki. Lubię również pójść na spacer, wziąć słuchawki i śpiewać swoje ulubione piosenki. Bardzo mnie to relaksuje.

3. Macie najlepszego przyjaciela, który nim będzie na zawsze?
Oczywiście! <3

4. Ulubiony produkt do włosów (pielęgnacja)?
Tutaj muszę wymienić 2 produkty, a właściwie 1 produkt i 1 przedmiot do włosów. Pierwszą rzeczą jest szczotka TT, o której już jakiś czas temu pisałam (tutaj). Natomiast jeżeli chodzi o produkt, to serum z Avonu na zniszczone końcówki.

5. Ulubiona w tym momencie piosenka?
Nie mam ulubionej piosenki, ale ostatnio często słuchałam I Just Called To Say I Love You.

6. Herbata, kawa czy woda?
Ciężko wybrać, ponieważ wszystko zależy od tego na co mam ochotę :D

7. Jeżeli miałybyście wybrać jeden produkt do wykonania makijażu, co by to było?
Ciężkie pytanie, ale byłby to pewnie albo podkład albo krem BB (w zależności od pory roku).

8. Ulubiony blog?
Jest ich tak dużo, że ciężko jest mi wybrać jeden konkretny. Bardzo lubię zaglądać do :

9. Pierwsza rzecz jaką robicie, gdy przyjdziecie z szkoły do domu?
Robię kawę <3

10.Wasz atut?
Ojj, ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie, ale skoro się pojawiło, to trzeba. Tak wiec myślę, że moim atutem mogą być zgrabne nogi (???? hahahaaha) :D

11.Masz chłopaka/dziewczynę, opisz go/ją?
Nie mam chłopaka :)

Zachęcam również do polubienia mój Fanpage na Facebooku :) (link w obrazku).

Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał :)

24 komentarze:

  1. Ja także nie mam swojej ulubionej piosenki.
    dubisttyl.blogspot.com
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko jest wybrać tą jedną :)

      Usuń
  2. Nie milcz bo, miłość znów, Cię ominie. WOW no to mnie powaliło! Zaraz zapisuję sobie do mojego spisu cytatów. :) Super odpowiedzi, wsyzstkie! :) Kochana proszeeee mogłabyś mi pomóc? Jak mam do menu dać ten widget z facebookiem? rposzeee :)
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your style !!! Don't mistake visit my links
    Lovely Read!
    http://Breastcancer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lajknelam na fcb Twoją stronę. To o co pytasz... więc klikasz ustawienia-> posty i komentarze a na dole jest pole do napisanai czego tylko chcesz :) Mam nadzije, że pomogłam.
    A z tym co ja Ciebie pytałam o pomoc... jakoś nie potrafię to zrobić, nie wiem co robię zle :( Prosze mogłabyś mi to Ty zrobic?? Dodam cie jako administratora na chwile i zrób mi to prosze jesi masz czas:)) Moja strona na fcb to: https://www.facebook.com/tusiaczekbeauty
    przy okazji tez polub hihi:)
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podaj mi Twojego maila to Cię dodam jako administratora :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podam ci mail na, na którego założyłam swojego bloga :) swiat.wedlug.glami@gmail.com :)

      Usuń
  6. Wiele twoich odpowiedzi bym napisała bardzo podobnie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię bloga Mary Kate ;) świetny post!

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe odpowiedzi. ;)
    http://claud-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah <3 super odpowiedzi takie widać, że piszesz z sensem.
    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałam Ci właśnie maila na tego co mi podałaś:))
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się to jak prowadzisz bloga :) pamiętam go jaki był kiedyś a teraz, to duży postęp a za do duży + :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, ze Ci się podoba ;d

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')