TAG: Moje blogowe sekrety

Witajcie!
Dzisiaj odpowiedź na TAG: Moje blogowe sekrety. Do tego tagu zostałam nominowana przez. Tusiaczekbeauty, za co bardzo dziękuje <3
Odpowiem na 10 pytań, które znajdują się właśnie u Tusiaczekbeauty. Nie przedłużając zapraszam :)
1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 1.08.2012r., czyli za niedługo już 2 lata. Jeżeli chodzi o częstotliwość dodawania wpisów, to jest ona niesamowicie różna. Bardzo często jest to uzależnione od ilości czasu jaką posiadam. Obecnie jestem w klasie maturalnej, tak więc tego czasu jest mniej, ale staram się dodawać wpisy w miarę często. 
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Bloga staram się codziennie odwiedzać. Jeżeli już się na nim pojawię, to jest to po szkole, wieczorem. Chyba, że jest weekend, to różnie ;) Czy włączenie jest pierwszą rzeczą jaką robię? Z tym to jest akurat różnie. Czasami tak, ale nie zawsze.
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tak, moja rodzina wie o tym, znajomi również. Uważam, że nie robię nic złego dlatego nie mam powodu to ukrywać.
4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Bardzo chętnie zaglądam na blogi modowe, poświęcone wizażowi oraz te których tematyka powiązana jest z fryzurami. Dzięki nimi staram się uczyć czegoś nowego, ale i również dzięki nim mogę poznać autorkę/autora bloga.
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Kłamstwem było by powiedzieć nie. Jestem zazdrosna, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Uczucie jakie się we mnie rodzi (właśnie ta zazdrość) mobilizuje mnie do działania. Jest takim powerem by uczyć się nowych rzeczy, ogólnie poznawać świat jeszcze głębiej. Bardzo często czerpię z nich inspirację, ale wydaje mi się, ze o to właśnie chodzi. 
6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie, kosmetyki, które kupuję kupuję dla siebie. Zrecenzowanie ich jest następstwem tego. Nie kupuje kosmetyki tylko po to aby o nich napisać, ponieważ uważam, to za totalną głupotę. Jednakże tutaj to już każdy indywidualnie podejmuje decyzję. 
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Oczywiście, że tak. Dzięki recenzjom blogerek ale i również vloggerek bardzo często zakupuję nowe kosmetyki. Jestem ciekawa ich działania na mojej skórze. Dzięki temu wiem, co mi odpowiada, a co nie. 
 8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Tutaj mogę być nieoryginalna, ale cóż. Myślę, że stałam się bardziej odważna. Teraz jeżeli coś mi eis podoba, to to zakładam. Opinia społeczna ma na mnie już dość średni wpływ. Oczywiście jeżeli ktoś napisze coś niemiłego, to nie jest za fajnie, ale już sie tym nie przejmuję. Liczy się dla mnie opinia osób wartościowych, a za takie uważam moich znajomych, ale i nie tylko, bo Was moje Drogie :)
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Odpowiedź na to pytanie może być zróżnicowana, ponieważ inspiruje się blogami, YT, życiem, ale i również w mojej głowie rodzi się bardzo wiele pomysłów. Jedne widzą światło dzienne inne nie. 
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Tak, była nawet taka sytuacja kiedy prze bodajże tydzień czasu mój blog nie istniał. Jednakże po wielu przemyśleniach postanowiłam go reaktywować. Dzięki temu jestem tu i teraz :D

To już ostatnie pytanie. Dajcie znać czy TAG się Wam spodobał, czekam na Wasze odpowiedzi :) NOminuję do tego TAGu każdą chętną osobie :)

24 komentarze:

  1. Śliczny łańcuch *.*
    Bardzo ładne światło na zdjęciach ;)
    Ja już zaobserwowałam i czekam na to samo ;*
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :*
    Miłej niedzieli:)
    +obserwuję i liczę na rewanż :)

    cherryx-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, fajny post :)

    www.thisisredfox.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś ardzo ładna,świetny blog! ;)
    Pytałaś o obserwację-ja już, Twoja kolej ; )
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś śliczna!:) I bardzo fajne odpowiedzi:) Chyba każda z nas miewa czasem kryzy w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, ale później przychodzi lepszy okres w naszym życiu i już tak pozostaje :)

      Usuń
  6. Fajnie, że zrobiłaś ten TAG. Super odpowiedzi:))
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardzo dobrej jakości, odpowiedzi ciekawe.
    Zdziwiło mnie to, że bloga prowadzisz prawie 2 lata,
    a masz tylko 18 obserwatorów. (?)
    Dziękuję, że zaobserwowałaś mój blog, jak przyjrzę się twojemu trochę bardziej i mi się spodoba, to także zaobserwuję. ;)

    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, w ciągu tych 2 lat nie zabiegałam o obserwację. Uważałam i nadal tak uważam, że jeżeli się komuś spodoba to co tutaj robię, to zaobserwuje. Przez długi czas nie upubliczniałam wpisów. Dopiero od jakiegoś czasu upubliczniam je na swoim prywatnym FB, a od zaledwie miesiąca może troszkę dłużej prowadzę fanpage. Mam nadzieję, że wszystko się jakoś pomału rozkręci :)

      Usuń
  8. Tez zostalam przez nia nominowana, to chyba najlepsza blogerka :)
    Super odpowiedzi kochana :*
    Pytalas o obserwacje ja juz.

    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście bardzo fajnie prowadzi bloga :)

      Usuń
  9. śliczne zdjęcia *__*
    i super tag
    obserwuje
    staybloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')