W jaki sposób pozbyć się trądziku, przebarwień oraz oczyścić organizm?

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat produktu, który pomaga mi w walce z trądzikiem, przebarwieniami po nim oraz w ogólnym oczyszczeniu organizmu. 
Na początku warto byłoby zacząć od tego jak długo zmagam się z problemem trądziku. Otóż sprawa zaczęła się już ładnych kilka lat temu kiedy w okresie dojrzewania zaczęłam dostawać pojedyncze wypryski. Wszystko zaczęło się dość wcześnie, bo już około 4-5 klasy szkoły podstawowej. Stosowałam już bardzo wiele kosmetyków, które miły mi pomóc w walce z trądzikiem. Jedne albo nic nie pomagały albo efekt był krótkotrwały. Bodajże rok temu opublikowałam wpis na temat walki z trądzikiem. Postaram się Wam go znaleźć (link) i tam będziecie miały kilka słów na temat zabiegu, z którego korzystałam właśnie w celu pozbycia się trądziku. 

Przez pewien czas moja skóra twarzy wydawać by się mogło, że idzie w dobrym kierunku jednakże nie stało się tak. Po wielu wizytach i różnych dermatologów, serii leczeni "na własną rękę" dałam sobie z tym wszystkim spokój. Jedyne co robiłam, to piłam duże ilości wody, starałam się nie jeść czekolady oraz starannie oczyszczałam cerę (ogólnie pielęgnacja cery). Jakiś czas temu moja mama wyczytała w internecie o pewnym produkcie, który pomaga właśnie w walce z trądzikiem, przebarwieniami oraz oczyszcza organizm. Nie zastanawiając się długo zakupiła ostropest plamisty mielony. Tak właśnie nazywa się produkt, który bardzo mi pomaga. 
Ostropest to wyjątkowa roślina. Jego zastosowanie jest głównie w problemach dotyczących wątroby jednakże co ciekawsze na trądzik również pomaga. Jest to spowodowane właściwościami jakie są zawarte w tej roślinie. Oczyszczanie organizmu z niepotrzebnych toksyn wspomaga pracę całego organizmu. Porównując moją twarz wcześniej a teraz, to postęp jest zauważalny. Aktualnie jestem w trakcie kuracji dlatego zdjęć przed i po nie opublikuje teraz. Zrobię to wówczas, gdy mój cel zamierzony zostanie osiągnięty. Wtedy będziecie mogli dostrzec różnice jaka nastąpiła na mojej twarzy. 

Produkt ten zażywam 1-2 razy dziennie (rano i wieczorem). Biorę go na łyżeczkę i popijam dużą ilością wody. W smaku może i nie jest rewelacyjny, ale pomaga i to jest najważniejsze. Jego cenna jest bardzo różna od 7 do nawet 16zł.
Mam nadzieję, że za około 2 miesiące będę mogła Wam pokazać piękną, bez przebarwień i niedoskonałości twarz :)
Na dzisiaj, to już wszystko. Życzę udanego wieczoru, paaa :* 
Serdecznie zapraszam do komentowania ;)

19 komentarzy:

  1. Jej chyba muszę tego spróbować, skoro takie efekty. Czy kupię go w sklepie zielarskim? :)

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o tym dopisać, przepraszam ;D myślę, że tak ;) moja mama kupiła go w aptece :)

      Usuń
  2. fajny pomysł na post ^^
    może wspólna obserwacja? odpowiedź u nas :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, dużo się dowiedziałam dzięki niemu. Pozdrawiam :*
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że dowiedziałaś się ciekawych rzeczy :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawie napisane :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) Wzajemna obserwacja? Daj znać u mnie. :)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, fajnie tu u Ciebie:)
    co powiedz na obserwację? jesli zaobserwujesz u mnie daj znac prosze i się odwdzięczę :)
    muaaa buska z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły:)
    3maj się cieplutko

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje, miło słyszeć :)
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też miałam trądzik ale już wszystko ok bo używałam takiego miodu manuko (nie wiem jak się piszę) nie mam już żadnych problemów . :) obserwuję i liczę na to samo .

    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wypróbować twoją metodę :)

      Usuń
  10. Ja używam takiego płynu za 35 ,- i wgl. teraz nie mam.
    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')