wiosenna kreska

Witajcie Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym w tym sezonie wiosennym makijażem. Na początek zaczniemy od kolorowej kreski. Dzisiaj w roli głównej mięta. Do wykonania tego makijażu posłużyłam się cieniami z paletki Sleek "Garden Of Eden" oraz "Snapshots". Użyłam również cielistego cienia z INGLOTA nr 355. Myślę, że jest to świetnie rozwiązanie na taki żywszy makijaż bez używania dużej ilości cieni. 
Kreskę wykonałam tak jak wcześniej już napisałam cieniami z paletek Sleek`a. Natomiast to co jest ważne, to to iż pędzelek był zwilżony. Planuję jutro przejść się do INGLOT`a po Duraline. Wtedy moje kreski będą wyglądały dużo lepiej .
Ciekawa jestem, co Wy sądzicie o tej propozycji makijażu. Osobiście bardzo lubię zielony dlatego też zdecydowałam się na ten kolor, ale i również aby podkreślić kolor mojej tęczówki oka. 
Piszcie w komentarzach jakie Wy lubicie makijaże na sezon wiona/ lato.
Do następnego, paaa ;**





34 komentarze:

  1. Mi się podoba, nawet bardzo ;) uwielbiam wszystko co miętowe ;)

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny makijaż ^^ ten kolor bardzo nam się podoba.
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor cienia i w ogóle pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się również podoba. Ja niestety nie umiem robić takich idealnych kresek. ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również się podoba ♡ ja niestety nie umiem robić takich idealnych kresek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale równe. Niestety ja nie potrafię takich robić. Śliczny ten kolor ♥
    Obserwujemy?
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Obserwujemy?
    ajsza-ajszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, Great Post and Blog!!
    you have a new follower!

    RUBYREDIRIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your makeup and you have a gorgeous skin!

    It will mean a lot if you have time to check my blog & if you like it maybe follow me ?

    Hope to see you soon on it ,

    Emily from PTT ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I haven`t a gorgeous skin :) but thank you very much ;)

      Usuń
  10. super, delikatnie i tak najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. delikatny makijaż, to jest właśnie to co mnie ostatnio zachwyca ;D

      Usuń
  11. hej :) czy nie zechciałabyś przetestować i zrobić wpisu na temat płynu niceralnego do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu z bebeauty z biedronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej! :)
      Już od dłuższego czasu używam tego produktu na zmianę z Garnierem. Bardzo chętnie o nim napiszę ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')