a little bit of...inspiration

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY!
Zakończenie roku szkolnego już za mną. Od piątku jestem absolwentką II LO w Lubinie. Czy się cieszę? Oczywiście, że tak. Kolejny etap w moim życiu się zakończył i rozpoczynam nowy. Mniemy nadzieję, że bardziej ciekawszy, niosący za sobą kolejne, nowe wyzwania. Teraz mam przed sobą jeszcze maturę. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po dobrej myśli i będę zadowolona :) Jeżeli byłybyście zainteresowane tym jak wyglądałam na gali abiturientów (absolwentów), to bardzo chętnie taki wpis dla Was przygotuję ;) Dzisiaj natomiast mała dawka inspiracji.



8 komentarzy:

  1. chętnie zobaczę jak wyglądałaś na zakończeniu roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne inspiracje :*
    Powodzenia na maturze ! <3
    Chetnie zobaczymy jak wygladalas na balu absolwentow :*

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')