Haul zakupowy

Hejka Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ostatnimi zakupami. Przyznam się szczerze, że jestem niesamowicie z nich zadowolona.

Nareszcie po długich poszukiwaniach całkiem niespodziewanie dorwałam koszule w kratę. Jest niesamowita, posiada wcięcie w tali przez co ją podkreśla. Kolory są takie jak chciałam dlatego też szczęście do kwadratu :D Kupiłam ją w SH za dosłownie kilka złotych.


Jak już zaczęłam od moich łowów z SH, to warto również napisać o sweterku, który dorwałam właśnie w tym miejscu. Ja wiem, że idzie wiosna i wgl, ale patrząc na pogodę za oknem stwierdzam, że zakup był jakże bardzo adekwatny do aury. Sweterek jest przecudny, ten kolor i ogólnie krój.


Podążając za rzeczami z SH mam jeszcze 2. Będzie to top z Atmosphere z bardzo fajnym nadrukiem.Nie mam pojęcia jak to się stało, że nie pokazałam Wam mojej kamizelki z SH, która jest niesamowita!


Następnie będą dresowe spodnie zakupione w osiedlówce jak i 2 następne rzeczy. Kupiłam je, ponieważ będąc na warsztatach matematycznych w ubiegłym tygodniu zahaczyłam o kaloryfer i zrobiła się dziura. Oczywiście zaszyłam ją jednakże po praniu zaszyte miejsce jeszcze bardziej się uwydatniło i  nie nadają się by chodzić w nich np do szkoły. Są jaśniejsze od tych z Bershki, ale równie fajne. Jedyne co w nich zmieniałam, to troszkę zwęziłam nogawki, ponieważ po wczorajszym dniu  w szkole stwierdziłam, że w tej wersji wyglądały by lepiej.


Kolejnymi dwoma rzeczami będą spodnie z skórzaną wstawką oraz koszula jeansowa. Co do spodni, to rozczarowałam się, ponieważ już przy pierwszym założeniu szycie w nich poszło. Nie spodziewałam eis tego totalnie. No, ale cóż tak też bywa.



A na koniec maska do włosów z Alterry. Nie mogę za dużo o niej napisać, ponieważ użyłam ją dopiero 3 czy 4 raz tak więc zdania o niej nie mam. Natomiast myślę, że za jakiś czas podzielę się z Wami przemyśleniami na temat tego produktu.

4 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')