Niekosmetyczni ulubieńcy ostatnich miesiecy

Witajcie Kochani!
Dzisiaj nietypowy jak dla mnie wpis, ponieważ niekosmetyczni ulubieńcy miesiąca. Jest to pierwszy wpis tego typu u mnie tak więc nie przeciągając zaczynajmy! :D Oto kategorie :
1. Film/serial: 
W ubiegłą sobotę byłam w kinie na genialnej polskiej komedii : Kochanie, chyba Cię zabiłem. Genialna komedia. Dawno nie oglądałam tak dobrej polskiej produkcji. Byłam w dużym szoku, ale w 100% pozytywnym znaczeniu. Gorąco polecam obejrzeć tą komedie, bo warto! :D

2. Muzyka: 
Ostatnio wpadła mi w ucho piosenka Crisa Cab - Lair, lair. Niesamowicie podoba mi się jej początek, to intro jest niesamowite! :D szybko wpada do ucha i ogólnie przyjemna ;) w dodatku możemy zobaczyć, posłuchać Pharrella Williamsa. To niewiarygodne, że Pharrell skończył kilka dni temu 41 lat. 


3. Książka/gazeta: 
Szczerze mówiąc, to w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy nie znalazłam czegoś wow w dotychczas ulubionych gazetach o tematyce modowej. Jestem zaskoczona takim niżem pod względem jakości publikowanej treści. Do tej pory bardzo lubiłam czytać JOY, COSMOPOLITAN. Magazynem, który mnie zaciekawił jest Harper's Bazaar Magazine.  Jestem ciekawa kolejnych egzemplarzy. 

4. Blog: 
Odpowiadając na pytanie w tej kategorii będę musiała wyróżnić 2 dziewczyny, które już od dawana prowadzą swój kanał na YT. Pewnie dobrze znacie Kasię i Justyne z loveandgretshoes. Uwielbiam ich kanał na YT oraz bloga. Dziewczyny są tak pozytywne, przekazują fajne informacje. Uważam, że ich wpisy oraz filmiki są w 100% dopracowane. 

5. Vlog: 
Ciężko jest mi wybrać jeden konkretny kanał na YT. Bardzo lubię oglądać Asię z  PanneJoanneMakeUp, Karoline ze Sylizacje, Pauline z GlamPaulaTV, Asię Maxineczkę i parę innych polskich vlogerek.
6.  Zapach: 
Adidas Ffruity Rhythm
7. Jedzenie: 
U mnie chyba już na zawsze ulubionym jedzeniem będą łazanki :D
8. Miejsce: 
Co do miejsca, to w ciągu ostatniego czasu nie byłam w takim miejscu, które by mnie urzekło raz na zawsze. 

Na dzisiaj to już koniec. Mam nadzieję, że odpowiedzi na pytania się Wam spodobały :D Zapraszam do zrealizowania tego wpisu na swoim blogu :) 
Bayoo :**

2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')