pomarańcz w fiolecie

Witajcie Kochane!
Koniec roku już za chwilę, ale na szczęście oceny już są wystawione. Dlatego też już totalnie spokojnie można zająć się nauką. Bez myślenia : ile mam na jutro zadane?. Czy się stresuje maturą? Oczywiście, że tak! Będzie to pierwszy tak ważny egzamin w moim życiu. To właśnie matura zadecyduje jak dalej potoczy się moje życie. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was wiosenny makijaż. Zdecydowanie różni się on od poprzedniego (tutaj) jednakże mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)
Od jakiegoś czasu  nie używam w codziennym makijażu podkładu i przyznam się Wam, że wydaje mi się iż moja twarz wygląda lepiej. Jedyne co używam, to korektor na pojedyncze przebarwienia, korektor pod oczy oraz puder matujący. Ooo właśnie, dobrze, że sobie przypomniałam o korektorze pod oczy. Czy mogłybyście mi jakiś rozświetlający polecić? Mój z Bourjois Healthy Mix jest na wykończeniu i chciałabym spróbować czegoś innego. Mam nadzieję, że mi doradzicie jakiś fajny produkt.
Buziaki :**



14 komentarzy:

  1. Cudowne cienie :*
    Efektywnie, ale lekko i przyjemnie- idealnie ;)


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Prosze, kliknij w linki w najnowszym poscie , to dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ASTOR PERFECT STAY OXYGEN FRESH CONCEALER 24H ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś śliczna *.*

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestey nie polece ci żadnego korektoru ponieważ ja nie używam :)
    Ale i tak ładnie wyglądasz hehe
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakiego eyelinera użyłaś do kreski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wykonania kreski użyłam fioletowego cienia z Sleek`a - Paleta cieni Snapshots - 732 :)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz! Makijaż idealnie ci pasuje :) Ja gustuję w mocnej niebieskiej lub czarnej kresce na powiecie ;)

    Proszę Cię również o wejście na mojego bloga SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i kliknięcie w fioletowy napis nad zdjęciami w ostatniej notce oraz w przynajmniej 1-2 napisy "KLIK" pod zdjęciami. Wystarczy kliknać, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie Ci w kreskach i w takich kolorach ! :))

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')