Płyn miceralny Bebeauty

Witajcie Moje Kochane!
Już od długiego czasu nie przychodziłam do Was z żadna recenzją. Dzisiaj chciałabym to zmienić. Mianowicie zostałam poproszona o przetestowanie płynu micelarnego z Bebeauty, który jest dostępny w biedronce. Zgodziłam się tym bardziej dlatego, że już od długiego czasu go używam, a nie wiem dlaczego jeszcze Wam o tym nie napisałam.

Cena : ok. 5zł za 200ml 

ZALETY:
cena : jak już wyżej napisałam jest to ok 5 zł za 200 ml. W przypadku płynu micelarnego z Garniera, za który zapłaciłam 12/13zł za 400ml, to i tam mamy to 2/3zł na plusie.
+ działanie : w czasie jego stosowania nie doznałam żadnych podrażnień bądź tym podobnych rzeczy
+ dostępność : możemy go dostać myślę, że w każdej biedronce
+ wydajność (w stosunku do ceny) : jest to produkt bardzo wydajny w porównaniu z jego ceną, która nie  jest wysoka.
+ spełnia obietnice widniejące na opakowaniu : to o czym zapewnia producent na mojej skórze się dzieje. Makijaż jest zmyty. 
+ śliczny zapach
+ poręczne opakowanie 
+ nie podrażnia
+ nie wysusza 

WADY:
- za wadę można uznać dostępność tylko i wyłącznie w biedronce
Podsumowując cały produkt, to uważam go za godny do polecenia. Jestem z niego zadowolona. Nie sądziłam, że w biedronce mogą być tak fajne rzeczy. Gorąco zachęcam do jego wypróbowania :)



4 komentarze:

  1. A nie szczypie Cię w oczy? W moim wypadku większość płynów miceralnych podrażnia mi oczy... Stąd moje pytanie ;)

    www.women-are-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego się właśnie obawiałam, ale nie ;) wszystko jest tak jak trzeba ;)

      Usuń
  2. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')