TAG: MÓJ PIERWSZY RAZ

Hejka Kochani!
Dzisiaj mam dla Was TAG : MÓJ PIERWSZY RAZ. Właśnie oglądałam do u Szavki, który nakręciła wraz ze swoim chłopakiem Arunas. Bardzo fajny filmik, serdecznie go Wam polecam :) Pytania są pożyczone właśnie od Szavki. Nie jest ich dużo, bo zaledwie 16, tak więc do dzieła :)


1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Nie rozmawiam z moją pierwszą miłością. Nie utrzymujemy ze sobą jakiegokolwiek kontaktu. 
2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy.
Teraz tak się zastanawiając nad odpowiedzią i jeżeli chodzi o taki pierwszy to był to szampan na weselu u kuzynki. Oczywiście, to była wersja Piccolo, ale co nie zmienia faktu, że czułam się wtedy taka dorosła. Natomiast jeżeli chodzi o takie pierwszy, pierwszy to było to piwo.
3. Jak była twoja pierwsza praca?
Moją pierwszą pracą było bycie konsultantką w Oriflame. Niestety bardzo szybko zrezygnowałam i postanowiłąm przejść do Avonu gdzie byłam prawie rok czasu.
4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
Przeglądając skrzynkę odbiorczą sms, to pierwszą osobą, która do mnie napisała, to była moja koleżanka Garbysia. 

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
Pierwszą osobą, o której właśnie pomyślałam była właśnie Gabrysia, ponieważ poprosiłam ją o wypożyczenie dla mnie książki. Dostałam wiadmość, że udało jej się wypożyczyć dlatego też o niej pierwszej pomyślałam.
6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Pierwszą podróż samolotem mam przed sobą. Już niedługo wylatuje do Kanady. 
7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
Po praz pierwszy zostałam na noc u mojej przyjaciółki Violi. 
8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?
Pierwszą osobą, z którą dzisiaj rozmawiałam, to była moja mama, ale nie jestem pewna, ponieważ rozmawiałam jeszcze z dziadkiem w tym samym czasie.
9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Umyłam zęby :D
10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
Byłam na koncercie Eneja.
11. Pierwsza złamana kość.
Pierwsze złamanie było gdzieś 5-6 lat temu. 
12. Pierwszy piercing.
Mam przekłóte tylko uszy i było to gdzieś 13 lat temu.
13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Po raz pierwszy za granicą byłam na Słowacji. Byłam wówczas jeszcze jedynaczką.
14. Pierwszy film, który pamiętasz.
Tutaj szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia, ale strzelam, że Titanic. 
15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Nie miałam i nie mam uwag w dzienniczku :D
16. Pierwszy współlokator.
Jak na razie to jest tylko moja siostra :)


2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')