You've got something I need

Cześć Kochani!
W ostatnim czasie ponownie częstotliwość dodawania wpisów obniżyła się. Spowodowane jest to tym, że jak już pewnie wiecie jestem w klasie maturalnej i właśnie mam najgorętszy okres w szkole. Związane jest to z tym, że za 2 dni będą już wystawiane oceny końcowe. Dlatego też trzeba co nie co doszlifować aby świadectwo maturalne wyglądało tak jak trzeba :)
Dzisiaj dziewczęcy strój dnia. W roli głównej kurteczka z SH, kupiona za grosze. Jestem z niej niesamowicie zadowolona :D 





8 komentarzy:

  1. chetnie przygarnelabym kurteczke i naszyjnik *.*
    jestes sliczna :*


    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to kocham w SH, że jeżeli trafię tam jakąś rzecz, to w dużym stopniu mam pewność, że nie trafie osobę w czymś identycznym a przykładowo podobnym :)
      naszyjnik z PEPCO :)

      Usuń
  2. Super post ! , ładne zdjęcia !! . :) Pozdrawiam. Zaobserwujesz mojego bloga ja się zrewanżuje ! wystarczy mi napisać pod postem ! :) . http://julcze-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś taka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejciu, ale się zaczerwieniłam :D

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')