Ole ole ole ola

HEJKA KOCHANE!
Dzisiaj pobawimy się kolorami. W roli głównej : żółty, zielony i niebieski. W związku z tym, że mamy tak piękną pogodę za oknem postanowiłam postawić w dzisiejszym makijażu na kolor. Ponownie mamy do czynienia z naprawdę bardzo prostym makijażem. Do jego wykonania wystarczą tak jak wcześniej wspomniałam 3 cienie. Proponuję użyć INGLOT 369, 364 oraz 477. Bardzo fajne cienie, poręczne do współpracy. Naprawdę polecam.
Kiedy wykonałam cały makijaż usłyszałam w radiu piosenkę We Are One (Ole Ola). Wydała mi się bardzo klimatyczna do tego makijażu. Dlatego też wstawiam ją poniżej :) Życzę Wam udanej majówki! :) Napiszcie, co sądzicie o tym makijażu :) Jestem niesamowicie ciekawa Waszego zdania :)






10 komentarzy:

  1. Idealne kolory na weekend majowy <3
    Gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaż !
    Obserwuję, liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiego użyłaś podkładu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem użyłam Rimmel Match Perfection :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba. Tobie te cienie idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że Ci się podoba makijaż ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')