TAG Half face makeup / Makijaż na pół twarzy

HEJKA KOCHANE!
Ostatnio zadałam Wam pytanie co chciałybyście zobaczyć u mnie na blogu i kilka dziewczyn odpowiedziało: half face makeup. Tak więc przybywam do Was z tym TAGiem. Myślę, że moja wersja może się troszkę różnić od pozostałych, ale każdy przedstawia to po swojemu. 
Wbrew pozorom nie jest łatwo pomalować pół twarzy, ponieważ jednak jest to przyzwyczajenie na nakładanie produktów na całość. Nie wiem jak Wy, ale ja kiedy się maluje lubię związać swoje włosy. Ułatwia mi to cały proces. 

Jak już pewnie zauważyliście na zdjęciu poniżej nie jestem posiadaczką idealnej cery. Nadal posiadam różnego typu przebarwienia i wypryski. Jednakże w porównaniu do tego jaką miałam cerę, to nastąpił duży przełom. Przepraszam, że na kilku zdjęciach wychodzę tak blado, ale użycie lampy nie było zbyt dobrym pomysłem. Jak możecie zauważyć. Zdjęcia nie są poddawane jakiejkolwiek obróbce. Co najwyżej, to przycinam je aby ukazać Wam, to co jest najważniejsze. 
A teraz już efekt "PO". Specjalnie wykonałam kreskę na jednym oku. W ten sposób możecie zobaczyć jak dużą rolę gra pokreślenie oka. Oczywiście mocne wytuszowanie rzęs mogło by załatwić mniej więcej całą sprawę jednakże moim zdaniem kreska eyelinerem dodaje jeszcze bardziej tego pazura. Wpis na temat kresek gdzieś tam w mojej głowie się już tworzy. Myślę, że za jakiś czas pomysł ten, który zasugerowała mi właśnie jedna z Was trafi do realizacji. 
A poniżej tradycyjne pół na pół :D
Napiszcie czy moja wersja tego TAGu przypadła Wam do gusty :)
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. panna na obcasach29 maja 2014 16:16

    świetny tag! :) moim zdaniem nie ma za dużej różnicy. oczy i brwi takie bardziej wyraziste, a tak to nic za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo! :) cieszę się, że Ci się spodobała moja wersja ;)

      Usuń
  2. w sumie nie ma duzej roznocy oko napewno widac ze jest bardziej podkreslone po.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. i bez makijażu jesteś śliczna :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kreska, taka idealna! :D

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')