ulubieńcy maja

HEJKA KOCHANE! :)
Dzisiaj ulubieńcy miesiąca. Wiem, że wpis ten nie pojawia się regularnie, ale chce dodawać rzeczy, które są moimi ulubionymi w 100%. Jeżeli będziecie zainteresowane recenzją jakiegoś produktu napiszcie o tym w komentarzu na dole ;)

Pierwszą rzeczą będzie podkład z Bourjois Healthy Mix. Kupiłam go na promocji -49%, która miała miejsce już jakiś czas w Rossmannie. Produkt ten uważam za niesamowity, ponieważ moim zdaniem po raz pierwszy moja twarz wygląda tak dobrze w podkładzie. Lubiłam różne podkłady, ale ten jest fenomenalny! 
Kolejnym produktem, a właściwie dwoma są pudry. Jeden jest z PAESE i o nim chciałabym na początku napisać kilka słów. Produkt ten uważam za niesamowicie lekki, bardzo prosty w aplikacji, jedwabisty. Idealnie zadaje się aby wykończyć makijaż, zmatowić skórę. Polecałabym do posiadaczkom cery tłustej lub mieszanej. Nie przestraszcie się, że jest biały, ponieważ na skórze staje się on totalnie transparentny. 
Następną rzeczą, o której chciałabym napisać jest puder z Rimmela Stay Matte. Również niesamowity produkt. Używam go na zmianę z PAESE oraz do poprawek. Doskonale stapia się z skórą. Przez dłuższy czas używałam tylko jego i korektora bez podkładu i dawał rewelacyjny efekt. 
Oczy, oczy, oczy! :D Teraz oczy! :D Po dość długiej przerwie powraca Maybelline Colossal Volum Express Mascara. Powiedzieć konkretnie ile nie używałam tego produktu jest ciężko, ale jestem mega zadowolona, że do niego powróciłam. Kupiłam go na ostatniej promocji w Rossmannie. Jeżeli oczekujecie od tuszu pogrubienia, to właśnie przedstawiam Wam genialnego kandydata. Dokładnie rozczesuje, nadaje rzęsom pożądany kształt, wydłuża je.
Ostatnią rzecz, którą pokochały moje oczy to eyeliner z Miss Sporty Studio Lash. Rewelacyjny eyeliner za bardzo małe pieniądze. Oryginalnie kosztuje 8zł, a na promocji dorwałam go za 4. Tak więc świetnie. Używam go już od dawna dlatego ubiegła promocja rossmannowska bardzo mnie ucieszyła. Bardzo długo utrzymuje się na oku, nie rozmazuje się, posiada cienki pędzelek, którym bardzo łatwo można operować. Ja używam 001 extra black. Gorąco polecam ten produkt.
A teraz coś dla włosów :D Firma ISANA jest bardzo dobrze znana. Kiedyś używałam żele pod prysznic właśnie ich autorstwa. Ostatnio moja koleżanka poleciła mi abym przetestowała szampon z ISANY. Byłam do niego sceptycznie zastawiona, bo myślałam jak szampon za 3-4zł może być tak dobry. Nic bardziej mylnego! Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Ma rewelacyjny zapach. Świeżość utrzymuje się również bardzo długo. Jestem nim niesamowicie zadowolona. Tak dobrego szamponu nie miałam dawno. Wcześniej używałam z Dove i wydawało mi się, że jest naprawdę, ale teraz uważam, że nie jest tak dobry jak ISANA.
Ostatnim kosmetycznym produktem będzie nawilżająca pomadka w pisaku z Astora. Forma pisaka niesamowicie trafiona, nie podkreśla suchych skórek. Jej cena jest dość wysoka, ale na promocji można ja złapać w bardzo korzystnym świetle.  
Dawno nie pisałam o jakimkolwiek filmie dlatego teraz to uzupełniam. Gorąco polecam obejrzeć film The Secret (link). Nie chce go streszczać za bardzo. Napisze tylko tyle: siła przyciągania jest niesamowicie duża! Film ten polecił mi kolega, za co już jemu podziękowałam :)

8 komentarzy:

  1. mamy podobnych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten puder oraz eyeliner i również sobie chwale te produkty :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z nich mega zadowolona ;)

      Usuń
  3. Cóż może być lepszego od pudru RIMMEL STAY MATTE ? Uwielbiam go ! :D Pytałaś o obserwację- okej, ja już, czekam na rewanż z Twojej strony. Pozdrawiam ! :))

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne recenzje takie szczere :) proponowałaś wspólną obs. ja już obserwuję i czekam na rewanż www.rikitiki-adu.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')