when I dream about summer

HEJKA KOCHANE!
Dzisiaj baaardzo spontaniczny i zarazem zapomniany wpis. Zastanawiam się dlaczego wcześniej go nie opublikowałam, ale mniejsza. Korzystając z pięknej pogody postanowiłam założyć coś lekkiego i zwiewnego. Uwielbiam lato oraz ciepłą wiosnę, ale czasami wysokie temperatury są nie do zniesienia. Wszystko super, ale czasami niestety nie daję rady. Jak to opinia głosi Polak = maruda ;D No, ale nie ważne :D Na zdjęciach mam strasznie jasną twarz, ogólnie ciało. Proszę się tym nie sugerować, ponieważ słońce troszkę mnie złapało, a aparat to przekłamał. 
Pomimo mojego wcześniejszego narzekania na słońce, to chcemy taką pogodę! :D W końcu trzeba rozpocząć smażking :D

spodenki - H&M kimono - ATMOSPHERE top - PEPCO naszyjnik - AVON trampki - no name torebka - SH

2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')