zacznij być fit!

HEJKA KOCHANE!
Witam Was bardzo serdecznie :) Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat ćwiczeń jakie wykonuję oraz diety jaką prowadzę. Jakiś czas temu dostałam kilka wiadomości na temat tego w jaki sposób udało mi się pozbyć zbędne kilogramy. Na samym wstępie chciałabym zaznaczyć, że nie jestem żadnym specjalistą. Piszę tylko o tym co na mnie zadziałało i być może pomoże również Wam. Już jakiś czas temu napisałam wpis na temat mojej historii z wszelkiego rodzaju dietami "cud".  Poszukam do dla Was i go podlinkuje (link). Na blogu ukazało się również kilka wpisów poświęconych ćwiczeniom, do których Was serdecznie odsyłam (link), (link), (link). 
Tak jak już we wstępie wspomniałam dzisiaj chciałabym poruszyć temat ostatnio bardzo głośny a mianowicie: Jak dojść do idealnej figury? Takie pytanie z pewnością zadała sobie chociaż raz większość z Was. Pragniemy mieć idealnie wysportowane ciało, ale czy te pragnienia są w 100% nasze czy jest to nacisk otoczenia? 

W dzisiejszych czasach nastała moda na bardzo szczupłe dziewczyny. Często jest tak, że graniczą one z ciężkimi chorobami tj. bulimia czy anoreksja. Model piękna zmienił się niesamowicie patrząc na lata 50 ubiegłego wieku. 
Moja historia ze zmianami nawyków żywienia zaczęła się bardzo dawno. W ciągu całego tego czasu miałam wzloty, ale i również upadki. Jakiś czas temu postanowiłam racjonalnie! (to jest bardzo ważne aby racjonalnie spojrzeć na to co jemy oraz na naszą aktywność fizyczną) spojrzeć na to co robię dla mojej figury oraz kondycji. Po dłuższym zastanowieniu postanowiłam stworzyć plan ćwiczeń aby usystematycznić swoje ćwiczenia oraz drobny plan żywienia. Plan ćwiczeń obejmuje 7 dni tygodnia, tak więc ćwiczymy cały czas. Dlaczego nie mam chociaż jednego dnia przerwy? Jeden dzień przerwy wystarczył by mi aby przerwać całą pracę. Poza tym zauważyłam, że jeżeli ćwiczę codziennie, to dużo łatwiej jest mi zabrać się do ćwiczeń następnego dnia. Na dole przedstawię Wam mój plan zajęć. Natomiast jeżeli chodzi o jedzenie, to staram się jeść dużo owoców i warzyw. Bardzo ważne jest to abyśmy pili dużo wody. Pozwoli ona nam przyspieszyć metabolizm w naszym organizmie. Ja podczas ćwiczeń mam przygotowane 2 butelki po 0,75l każda. W czasie całego treningu wypijam całą przygotowaną wodę. 
 Całość zajmuje mi ok 2h, ponieważ czasami dodaje sobie inne ćwiczenia aby sprawdzić coś nowego. Myślę, że mój plan pracy jest taki w sam raz, nie jest zabójczy :) Gorąco zachęcam Was do ćwiczeń. Muszę przyznać, że od kiedy ćwiczę czuje się mocniejsza, mam więcej energii, wszystko jest na plus ;)
Myślę, że bardzo ważne jest to aby zróżnicować sobie ćwiczenia. W ten sposób nie znudzą one się Wam szybko :) Ciekawa jestem Waszego zdania na ten temat. Piszcie śmiało w komentarzach.
Tymczasem trzymam za Was kciuki i do boju! :D
Buziaki, paaa ;**

4 komentarze:

  1. świetne ćwiczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć słonce;) dziękuje bardzo za klikanie, naprawde dziekuje;) Oczywiscie, ze dodaje do obserwatorow i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')