Dernière danse

HEJKA KOCHANE!
Już bardzo dawno nie publikowałam żadnych makijaży dlatego dzisiaj przychodzę do Was z nową propozycją mocniejszego podkreślenia oka. Makijaż bajecznie prosty w wykonaniu. Do jego wykonania potrzebujemy zaledwie 4 cieni, a efekt myślę, że jest warty tego. 
Ciekawa jestem czy Wam się podoba moja propozycja ;) Piszcie o tym w komentarzach ;) 
Użyłam:
podkład - Rimmel Wake Me Up 103
puder - Rimmel Stay Mate 001
korektor - Catrise + Bourjois Healthy Mix
brwi - ESSENCE EYEBROW STYLIST SET; kredka z Misslyn
usta - Rimmel by Kate 16
oczy - INGLOT (355), Sleek Au Naturel ( BARK ), Oh So Special (PAMPER, WRAPPED UP), SUNKISSED (01)
bronzer - e.l.f.
maskara - Maybelline The Colossal Volum Express


Mój INSTAGTAM


10 komentarzy:

  1. fajny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam dopisać :D skąd naszyjnik? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go w Centro ;) za niedługo pojawi się haul zakupowy i więcej o nim napiszę ;)

      Usuń
  3. rewelacyjny makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dorotko, bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')