Jak zrobić idealną kreskę eyelinerem?

HEJKA KOCHANE!
Jedna z Was zaproponowała abym stworzyła wpis na temat sposobów na rysowanie kresek eyelinerem. Mega świetny pomysł (czy tak się w ogóle mówi?! :D), zastanawiam się bardzo jak wykonać ten wpis, ponieważ dużo łatwiej byłoby nagrać to. Wówczas lepiej można byłoby pokazać, to o co mi chodzi. Na chwilę obecną jest to niemożliwe. Nie wiem, być może zmieni się to. Spowodowane jest to kilkoma czynnikami. Piszę o tym dlatego, że chciałabym zapobiec wszelkim komentarzom sugerującym nagranie widea. Bardzo lubię oglądać takie filmiki, ale nie widzę swojej osoby na YT. 
Przejdźmy zatem do tematu dzisiejszego wpisu :)


Na początku chciałabym pokazać jak moim zdaniem nie powinno się robić kreski i pokrótce postaram się wszystko wytłumaczyć. Aby sobie we wszystkim pomóc posłużę się zdjeciami face chart"ów, które wykonałam.
Częstym błędem podczas malowania kreski jest chęć stworzenia pofalowanej kreski. Wówczas kreska ma przestrzenie między linią rzęs a kreską. Pamiętajcie, żeby właśnie w to miejsce między rzęsami a eyelinerem też wjechać pędzelkiem. Ważne jest to aby nie pozostawić tego tak, ponieważ nie będzie to wyglądało zbyt dobrze.
Kolejnym dość często popełnianym błędem jest malowanie kreski na całej linii o jednej grubości. Chodzi mi tutaj o nie pogrubianie kresek, jednostajne ich namalowanie. Dlaczego nie wygląda to dobrze? Uważam, że nie daje to takiego fajnego efektu i oko nie jest w 100%  podkreślone. Nie jest to złe, ponieważ jeżeli coś takiego lubimy, to ok, ale nie daje to takiego efektu na tip top. 
Ostatnim błędem, który jest popełniamy przy malowaniu kreski jest naciąganie skóry oka przez to kreska jest prosta. Osiągamy wówczas efekt Kleopatry, nie jest on za fajny. Oko wydaje się wtedy bardzo smutne, a przecież tego nie chcemy. Aby uniknąć takiej sytuacji należy podnieść troszkę brew podczas malowania i od razu wszystko będzie lepiej wyglądało. Nasze mikro zmarszczki na oku wygładzają się i jest fajnie :)

Pamiętajcie, że to co piszę nie jest złotymi zasadami, których trzeba przestrzegać, bo jak nie to koniec świata. Ważne jest to aby nosić to co się chce i lubi, ponieważ to jest najważniejsze :)

A teraz pokażę Wam jak to powinno prawidłowo wyglądać. Tak na prawdę są 2 rodzaje prawidłowych kresek. Chodzi mi tutaj o wywinięcia. 
Pierwszą prawidłową opcją jest rozszerzająca się. Nie musi się ona zaczynać w kąciku oka. Można ją również zacząć wraz z rozpoczęciem się takich bardziej wyrazistych rzęs. Taka opcja dobrze sprawdzi się przy małych oczach. Jeżeli macie duże oczy takie jak ja, to możecie zaczynać w wewnętrznym kąciku oka. Pamiętajcie, że tutaj dużą rolę gra Wasza budowa oka. Bardzo ważne jest to aby ona się pogrubiała w kierunku zewnętrznego kącika oka i wywijała.
Podobnie jest w przypadku 2 kreski. Różnica natomiast jest w ich grubości. Pierwsza kreska jest grubsza, a druga cieńsza. Jeżeli chodzi o pogrubianie się kreski musicie to dostosować do Waszych upodobań.

Jaskółka może się wywiać od zewnętrznego kącika idąc nadal górna powieką. Drugim sposobem jest (osobiście, to jego właśnie używam) kontynuacja dolnej powieki. Możecie lekko zaznaczyć sobie ją cieniem. Kiedy uczyłam się właśnie tej techniki malowania kreski używałam skośnego pędzelka i ciemniejszego cienia. Zaznaczałam przedłużenie dolnej powieki, później poprawiałam wszystko eyelinerem.

Sposób, dzięki któremu nauczyłam się robić prawidłowe kreski. Myślę, że doskonale obrazuje krok po kroku, to do czego chcemy dojść.

Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, to piszcie śmiało na dole ;)
Buziaki, paaa :*


4 komentarze:

  1. a ja ciągnę od początku oka do końca, a potem dorabiam końcówki i wszyscy mi mówią, że świetne mam kreski, równe i odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi i tak nie wychodzi;/

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, trening czyni mistrza :) poświęć jeszcze troszkę czasu i zobaczysz wszystko będzie pięknie ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')