Szminka z Rimmela by Kate Moss 16

HEJKA KOCHANE!
Dzisiaj test "na żywo" nowości z mojej kosmetyczki. Dokładniej chodzi o szminkę z Rimmela by Kate Moss w odcieniu 16. Kiedy zobaczyłam tą szminkę od razu zakochałam się. Miałam dylemat między 3 szminkami, ale od początku byłam za 16. Produkt pochodzi z kolekcji Sugar’N’Spice. 

Kupiłam ją na promocji kilka dni temu. Jest to kolejny produkt z serii long lasting. Mało, który kosmetyk spełnia tą zasadę long lasting. Tutaj w 100% została ona zachowana. Osobiście posiadam produkt z numerkiem 16. Jest to koralowo-brzoskwiniowy odcień. Niesamowity! Uwielbiam nosić róż na ustach i ten jest rewelacyjny, ładne przełamanie tych obu kolorów. Dostępnych mamy 6 odcieni z tej serii. 


OD PRODUCENTA :
Szminka jest jednym z kosmetyków Kate Moss Make Up Collection for Rimmel London, czyli kosmetyków sygnowanych własnoręcznym podpisem modelki. W kolekcji jest strażacka czerwień, jaskrawy róż, lila glamour, soczysty pomarańcz, pastelowy róż, beż nude lub perłowy – każda z nas znajdzie coś dla siebie. Ich formuła zawiera czarne diamenty, dzięki czemu nadają wargom intensywnego koloru, a technologia Color Protect sprawia, że utrzymują się na nich do 8 godzin!
MOJA OPINIA:
Sama pomadka ma fajną konsystencję, łatwo się ją aplikuje, jest miękka, ale jednocześnie bardzo sztywna. Równomiernie pokrywa usta, nie trzeba malować wiele razy. Odcień możemy stopniować od bardzo delikatnego po niego ostrzejszy, ale jednak bardzo piękny kolor. Utrzymuje się spory czas bez jedzenia i picia. Kolor dzięki temu, że jest matowy wnika w usta, więc zawsze pozostawia trochę koloru. Schodzi w miarę równomiernie. Usta są pięknie podkreślone, a cera nabiera wyrazu i "charakteru". Jak na razie nie zauważyłam, żeby produkt ten przesuszał mi usta. Zawsze przed nałożeniem pomadki na swoje usta używam balsam, to może pomóc w tym, że nasze usta tak łatwo się nie przesuszą. Jest tania, w promocji można ją kupić za 13-15zł. Gorąco polecam! :)
Moja ocena to 5/5. Jestem mega zadowolona z tego produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')