TMI TAG - Too Much Information - za dużo informacji.

HEJKA KOCHANE!
Dzisiaj przychodzę do Was z TAGiem Too Much Information. Bardzo lubię oglądać ten TAG na YT. Zawiera on pytania, które nikomu za bardzo nie są potrzebne do dalszej egzystecji, ale myślę, że właśnie to jest fajne w nim. Tak więc nie przedłużając, zaczynajmy. TAG zawiera 50 pytań, tak więc do dzieła! :D

Pytania: 
1.Co masz na sobie ?
Aktualnie mam na sobie spodnie z Szachownicy (jeżeli chcecie, to zrobię dla Was outfit z nimi :) + biała bokserka nawet nie pamiętam skąd xd
2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Tak :)
3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ? 
Niestety zdarzyła się taka przykra sytuacja w moim życiu. 
4. Ile masz wzrostu ? 
Ostatnio jak się mierzyłam, to 169/170 cm coś w tych granicach :) 
5. Ile ważysz ? 
Bardzo dawno się nie ważyłam także nie wiem. 
6. Jakieś tatuaże ? 
Podobają mi się lecz nie wiem czy sama sobie byłabym w stanie zrobić. 
7. Jakiś piercing ? 
Mam tylko przekłute uszy, ale kolczyki bardzo rzadko nosze. 
8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz? 
Bardzo lubię styl Beyoncé i Kanye Westa.
9. Ulubiony program (serial)? 
TV oglądam bardzo rzadko, ale pamiętam, że kiedyś był taki świetny serial Castle. Uwielbiałam go! :D 
10. Ulubione zespoły ? 
U mnie z muzyką jest jak z nastrojem, mogę słuchać praktycznie każdy rodzaj muzyki :)
11. Coś, czego Ci brakuje? 
Myślę, że teraz to najbardziej brakuje mi wewnętrznego spokoju. 
12. Ulubiona piosenka ? 
Ciężko jest mi to stwierdzić, ponieważ bardzo dużo piosenek lubię. Nie mam tej 1 najlepszej. 
13. Ile masz lat ? 
11 lipca skończę 19. 
14. Znak zodiaku ? 
Jestem raczkiem ;D 
15. Czego szukasz u partnera ? 
Szczerości, wyrozumiałości, poczucia humoru, ale głównie to partnerstwa.
16. Ulubiony Cytat ? 
"Dziś zrób to, czego innym się nie chce, a jutro będziesz mieć to, o czym inni tylko marzą ;) "
17. Ulubiony aktor ?
Johnny Deep <3
18. Ulubiony kolor ?
Ciężka sprawa, ale ostatnio lubię takie wyraziste kolory.
19. Głośna muzyka czy cicha ?
Głośna w 100%
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny? 
Lubię wyjść na długi spacer, to mnie relaksuje i pozwala przemyśleć wszystko.
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ? 
Tutaj to bardzo różnie, dużo zależy ile mam czasu, ale prysznic nie długo ok. 15min. 
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ? 
W zależności gdzie idę, ale ok godzinę. 
23. Biłaś się kiedyś z kimś ? 
Mam młodsze rodzeństwo więc w dzieciństwie pewnie się to zdarzyło. 
24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci się podoba u chłopców? 
Niesamowicie podoba mi się zarost u facetów :D Chłopak musi mieć "to" spojrzenie i "ten" uśmiech :D 
25. TURN OFF . Co Ci się nie podoba u chłopców? 
Nie ogarniam spodni, które mają krok w kolanach ... Chyba tego już nie ogarnę + arogancja...
26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogspot ? 
Chciałam oraz oczywiście nadal chce podzielić się z Wami moimi opiniami oraz tym co jest we mnie. 
27. Czego sie boisz? 
Pająki... 
28. Kiedy ostatnio płakałaś ? 
Jestem bardzo emocjonalną osobą tak więc zdarza się, ale staram się nad tym panować :D 
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz? ? 
Dawno. 
30. Co oznacza Twój Blogspot username? 
Szukałam na internecie ciekawej ksywki, a że całość Antonka była zajęta, to wyszło Antoonka :)
31. Ostatnia przeczytana książka ? 
"Przyjdź i mnie zabij" - 
32. Książka, którą aktualnie czytasz? 
Będę zabierać się za Inny świat :p 
33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)? 
Wiadomości w TVP1 :D 
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ? 
Tak twarzą w twarz, to moja siostra :) 
35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms ? 
Sprawdzając skrzynkę, to jest to Viola, moja przyjaciółka :)
36. Ulubiona potrawa? 
Łazanki <3 :D 
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ? 
USA
38 Ostatnie miejsce, w którym byłeś ? 
Jestem chora tak więc ostatnim miejscem, w którym byłam jest mój pokój, a dokładnie moje łóżko.
39. Czy ktoś Ci się teraz podoba? 
Odpowiedź na to pytanie pozostawię dla siebie ;) 
40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
41. Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził ? 
W życiu realnym to dawno, ale w internecie, to niedawno ;)
42. Ulubiony smak słodki ? 
Czekoldaa :D 
43. Na jakich instrumentach grasz ? 
Niestety na żadnym :( 
44. Ulubiona część biżuterii ? 
Naszyjniki <3 
45 . Ostatni uprawiany sport ? 
Jazda na rowerze ;D 
46. Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś? ? 
"Świat może stanąć"
47. Ulubiony tekst na podryw ? 
Szczerze mówiąc denerwują mnie takie teksty. Wolę normalną rozmowę i tyle :) 
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu? 
Nieee, uważam, że to faceci powinni podrywać dziewczyny :) 
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 
Ostatnio wolny czas spędziłam z moją siostrą.
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych do zrealizowania tego TAG'u :)

2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')