w etnicznym wzorze

HEJKA KOCHANE!
Dzisiaj strój dnia ze spodniami, o których Wam pisałam bodajże w TMI TAG. Postanowiłam je przedstawić w elegantszej wersji. Zwykle jak je nosze, to łącze z białą bokserką i trampkami, ale dzisiaj górę biorą obcasy i czarne body. Muszę się Wam przyznać, że pomysł, a to połączenie wyszedł tak spontanicznie, że aż sama się dziwię. Jednakże mam nadzieję, że moja propozycja przypadniej Wam do gustu.
Zapraszam do komentowania :)
body allegro spodnie Szachownica buty no name naszyjnik Centro


2 komentarze:

  1. Podobają mi się te spodnie <3 Sama ostatnio chciałam podobne kupić, ale wyszło że kupiłam zamiast spodni sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega polecam! rewelacyjnie je się nosi, można je w dowolny sposób łączyć ;) super ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')