WIEEELKI HAUL zakupowy cz. 1 - ubrania

HEJKA KOCHANE! 
Dzisiaj przychodzę do Was z haulem. Podzieliłam go na 2 części, ponieważ troszkę mi się nazbierało tych rzeczy i nie chciałam publikować milion zdjęć w jednym poście. Dzisiaj przyjrzymy się ubraniom, które udało mi się wyhaczyć na przecenach, wymianach, ale i również w SH.

Na początek spodnie z SH. Nie wiem z jakiej firymy pochodzą, ponieważ metka została wycięta. Są w mega dobrym stanie, fajnie się noszą. Ogólnie jestem z nich mega zadowolona.
Legginsy, niestety  na zdjęciu nie prezentują się tak dobrze jak na żywo. Być może przygotuję dla Was stój dnia właśnie z nimi. Wówczas zobaczycie jak fajnie podkreślają figurę. Wzięłam je również dlatego, że są szare. Wszystkie pary legginsów jakie posiadam są czarne tak więc coś innego.
A teraz bluzeczki. Pierwszą z nich mogliście już zobaczyć na blogu w stylizacji (tutaj). Bardzo fajna, mega czerwona bluzeczka, również łup seconhandowy. Firma: New Look
Przepraszam, że ta bluzka jest tak wygnieciona, ale właśnie czeka w kolejce do prasowania. Kupiłam ją z myślą o jeansowych szortach, przy których wygląda mega fajnie. Pochodzi z Atmosphere.
Kolejna bluzeczka, która miała już swoją premierę na antoonce (tutaj) :D To co mnie w niej urzekło, to te piórka na ramionach. Tak niesamowicie nadaje charakter tej bluzce, że aż jestem pod wrażeniem. 
Jak lato, no to sukienki :D Przepraszam, że zdjęcie jest średniej jakości, ale ściągnięte z INSTAGRAMA. A to dlatego, że sukieneczka bawi się na poprawinach. Jestem z niej niesamowicie zadowolona. Można ją dostać w Telly Weijl na przecenie za 40zł z 80 bodajże. Ma mega wycięty tył. Myślę, że na pewno zrobię z nią strój dnia, bo zasługuje na to.
Ponownie SH, tym razem kardigan. Zwyczajny, w kolorze kawy z mlekiem, ale jak niesamowity w noszeniu, to już inna sprawa. Pochodzi z New Look'a. Bardzo podobają mi się te kieszenie, które posiada na dole. 
Tutaj muszę podziękować mojej koleżance Iwonce za pomoc w wyborze. Naprawdę te kolczyki, to był strzał w 10. Dzięki Iwcia :D Jak możecie zauważyć pochodzą one z Centro, kupione na przecenie z 19,99zł na 9,99zł. Bardzo fajnie, dobrze się noszą. Jestem w 100% na tak ;)
Naszyjnik ten pochodzi również z Centro, kupiony na przecenie z 29,99zł na 9,99zł tak więc bardzo fajnie. Kupiłam go przypadkiem, ponieważ nawet nie wiedziałam, że jest obniżka. Jednakże jestem bardzo zadowolona z tego produktu.
Ponownie Telly Weijl na tapecie. Tym razem crop top, który możecie dostać za 19,99zł. Śliczny w arbuziki crop top. do rozkloszowanej spódniczki w sam raz.
Lato, laato, lato w mieście spodenkami zaszalałam moje szczęście haha, taka mała modyfikacja. Jednakże na serio jestem pod wrażeniem, że tak fajne szorty można zaleźć w SH. Pochodzą one z H&M. Pokazałam je już w jednym stroju dnia (tutaj).
A na sam koniec katanka z wymiany. Jest świetna, ponieważ chciałam jasną i taką krótką jednakże okazała się dla mnie za mała. Chciałam ją sprzedać, ale mojej siostrze dobrze się ja nosi tak więc zostaje.
Na sam koniec końców bity, które mam już od 2 miesięcy i dopiero teraz doczekały się swojej premiery na blogu. Kupiłam je na zakończenie roku szkolnego. Bardzo fajnie się noszą. Obawiałam się, że mogą być niewygodne, ponieważ nie mają platformy, ale jednakże tak się nie stało. Link do nich (tutaj). Kupione na dość dużej obniżce ;) Gorąco polecam sklep DeeZee.pl

2 komentarze:

  1. Pierwsza bluzeczka z New Looka jest nieziemska! Też ją chcę! :)
    Dziękuję kochana za komentarz, mam nadzieję, że naprawdę ten post jest pomocny :)
    www.nathaliabajger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa widzisz, to jest właśnie magia sh :P a co do wpisu, to mega pomocny ;)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')