#1 Życie oczami mojego telefonu

HEJKA KOCHANE!
Dzisiaj taki luźny, przyjemny wpis. Po raz pierwszy pokażę Wam moją codzienność oczami mojego telefonu. Bardzo proszę o pozostawienie dla siebie komentarze typu: boże, co za słaba jakość... Zdjęcia opublikowane w dzisiejszym wpisie w większości będziecie mogły znaleźć na moim instagramie, na którego serdecznie zapraszam ;) Napiszcie czy tego typu wpisy przypadły Wam do gustu ;)


Mam propozycję na strój dnia! Archiwum pomysłów w telefonie :D
Cóż nuda potrafi zrobić z człowiekiem? Potrafi zrobić #SELFIE :D
Jestem głodna, chodźmy do biedry :D Tego się nie spodziewałam na parkingu :D
Warsztaty matematyczne w Przesiece. Taki widok potrafi postawić na nogi :D
Jeszcze walentynkowy klimat :D 
Jestę hipsterę :D haha <3
Takie sweet siostrzyczki :D haha 
Maturalnie :D W krawacie czy bez? Oto jest pytanie :D
Takie piękne cudo *.* Gdzie? W chinolu! :D
Wersja nr 2 :p
Zauważyłam, że często robiąc zdjęcia telefonem totalnie nieświadomie zamykam oczy :D
Jeszcze nikomu troszkę czerwieni nie zaszkodziło :D


4 komentarze:

  1. masz krótsze włosy czy mi się tylko wydaje? :D a tak poza ty,m to rzeczywiście fajny wpis, taki luźny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wydaje Ci się, mam krótsze włosy ;) dziękuje! ;)

      Usuń
  2. Szczerze, to słaba jakość aparatu w telefonie ABSOLUTNIE nie jest równa słabej jakości zdjęć. Sama uważam, że najważniejsza jest pomysłowość twórcy, by wiedzieć co się chce przedstawić i jak to ująć. Zdjęcia są naprawdę fajne i tak sobie myślę, że nieźle bym wybuchła śmiechem na widok autka Hello Kitty, hahaha, to pewnie jakiś szatański powóz ;) xD

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to jak zobaczyłam ten samochód, to nie mogłam uwierzyć, że to się dzieje na prawdę :D Cieszę się, że wpis Ci się spodobał :)

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')