TAG "40 przypadkowych pytań"

Cześć, jest to odpowiedź na TAG " 40 przypadkowych pytań".
oto pytania:
1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
Byłam w domu, szykowałam obiad :)
2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Myślę, że nie, ale będąc dzieckiem wszystko jest możliwe.
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak, mam lakier do paznokci oraz zestaw biurowy.
4) Czy masz na sobie skarpetki?
Nieeee, jest tak gorąco, że nie potrzebuje ;)
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Niestety nie :(

6) Czy jest Ci gorąco?
Bardzo, pogoda nas rozpieszcza.
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Woda z cytryną i lodem ;)
8) Co ostatnio jadłaś?
Obiad -  kurczaka :)
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Ciężko jest odpowiedzieć tak dokładnie, ale myślę, że w domu albo u koleżanki.
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Ostatnio, to byli rodziców znajomi.
11) Czy tęsknisz za kimś teraz?
Tak, za wszystkimi, których teraz nie ma przy mnie.
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Dzisiaj zostaję w domu ;)
13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Ostatnią osobą, która napisała mi komentarz była moja koleżanka Agata :)
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Tak na prawdę, to nić, ponieważ co ma się wydarzyć i tak się wydarzy.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Nie mam na sobie żadnych perfum, ale mam mgiełkę z AVON.
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Ojj, tak i to nie raz.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Siedzi teraz w domu albo na działce.
18) Czy masz opaleniznę?
W prawdzie jest niewielka, ale jest.
19) Czego teraz słuchasz?
Najlepszy Przekaz W Mieście - Zawsze do celu
20) Czy kolekcjonujesz coś?
Aktualnie już nic, ale kiedyś jak byłam mała, to znaczki, ale nie było ich dużo.
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Ojej, to było dawno gdzieś z rok temu, ale to nie z mojej winy.
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Tak, ale jednak wolę wersje bez ;)
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Ostatniego smsa wysłałam do kuzynki z informacją, że jestem w domu.
24) Lubisz ostre przyprawy?
Tak.
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Jakąś godzinę temu może nawet nie.
26) Czy jesteś bogata?
Pewnie, śpię na pieniądzach :D
27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Teraz już nie ma słońca, ale za to jest przyjemny wietrzyk.
28) O której godzinie budzisz się rano?
Około 8 :)
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
"Starsza pani musi zniknąć"
30) Jaki masz dzwonek w tel?
Systemowy nokia true.
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak ;)
32) Ile masz rodzeństwa?
Mam siostrę i brata ;)
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop w 100%
34) Co planujesz dziś robić?
Dzisiaj w domku cały dzień :)
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Ze śmiechu, to wczoraj :D
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Lubię eskę oraz radio Zet.
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Ani to ani to :D
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Zielony ;)
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Buszowałam po internecie ;)
40) Czy masz zwierzęta?
Taak, pieska i koty ;)

Jeżeli zrobiliście ten TAG u siebie, to podlinkujcie go ;) Chętnie poznam Wasze odpowiedzi ;)

6 komentarzy:

  1. Też kiedyś piłam parę razy herbatę przez słomkę, ale zdecydowanie wolę wersję bez słomki ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten tag ;)
    ciekawe odpowiedzi :D
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')