This is it

Hejka Kochane!
Jak ja tutaj rzadko bywam. Dokładnie, bywam tutaj, a nie jestem. Ale cóż ważne, że jestem i przychodzę do Was dzisiaj z kolejnym strojem dnia. Ostatni wpis był bez notki, jakoś tak miałam brak weny na pisanie. Ale może dzisiaj uda mnie się to nadrobić. Kilka dni temu (11.07) obchodziłam swoje 19 urodziny. To już ostatnie naście. Jejku, jak ten czas szybko minął, nawet nie wiem kiedy, serio. Jak się z tym czuję, że za rok już 20? Dziwnie :D Wszystko tak szybko się zmienia. Czasami na lepsze czasami na gorsze. Samodzielna dorosłość już coraz bliżej. Wiem, że 19 lat to nie jest jakoś mega dużo.  Drugiej strony to już czas kiedy wyprowadzamy się z domu, zaczynamy żyć na własny rachunek. Szczerze mówiąc nie przeraża mnie taka wizja. Najważniejsze jest to by w ciężkich chwilach nie zwątpić, podnieść głowę i iść dalej. Kiedyś usłyszałam od babci piękne słowa : "Życie, to nie tylko kwiat róży, ale i jej kolce". Cała prawda zachowana jest w tym zdaniu.
Wow, cóż za przemyślenia :D No cóż na starość (śmiech) człowiek myśli inaczej.

spódniczka, pasek - no name top - PEPCO buty - allegro naszyjnik - AVON






2 komentarze:

  1. co do stroju to uważam że ładnej dziewczynie we wszystkim ładnie wygląda ;p ale ten biały top jest super :D

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')