ULUBIEŃCY LIPCA 2014

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI! 
Koniec lipca już dzisiaj tak więc jest to najlepsza pora na podsumowanie tego miesiąca i przedstawienie Wam ulubieńców. Tak jak w ostatnich ulubieńcach tak i dzisiaj podział na kategorie. Postaram się do każdej z nich przyłączyć jakiś produkt. Napiszcie w komentarzach jakie produkty Wam przypadły do gustu w tym miesiącu.

Kategoria MUZYKA
W tym miesiącu ulubieńców zaczniemy od muzyki. Colbie Caillat - Try, to utwór, który moje serce pokochało najbardziej. Niesamowity tekst, montaż ogólnie cudownie pod każdym calem. Piosenka ta uświadamia nam jak ważne jest nasze naturalne pięknoAktualnie żyjemy w czasach kiedy zdanie na temat drugiej osoby wyrabiamy po tym czy i jak jest umalowana, ubrana. To co jest w środku przechodzi jakby na drugi plan, a przecież wnętrze jest najważniejsze. 
 Take your make-up off
Let your hair down
Take a breath
Look into the mirror, at yourself
Don't you like you?
Cause I like you
Kolejną piosenką, którą bardzo polubiłam jest Najlepszy Przekaz W Mieście - Zawsze do celu. Bardzo fajna, pozytywna nuta, uwielbiam ją. Zawsze kiedy mam nie najlepszy humor włączam ją i wszystko nabiera kolorów. Serdecznie polecam!
Kategoria FILM
Ulubionym filmem w tym miesiącu jest "Czarownica". Niestety nie byłam na tym w kinie, ale któregoś dnia trafiłam na to w sieci i jestem pod ogromnym wrażeniem dla twórców. Film mnie tak zainspirował, że postanowiłam wykonać makijaż inspirowany Angeliną Jolie, która gra w tym filmie. Propozycje wykonania tego makijażu dostałam od jednej z Was za co bardzo dziękuję. Makijaż możecie zobaczyć tutaj. Gorąco polecam obejrzeć ten film. 
Kategoria PODŁAD
Muszę to napisać: UWIELBIAM podkłady z Bourjois, szczególnie Bourjois 123. W chwili gdy go dostałam byłam załamana, ponieważ był totalnie za pomarańczowy dla mnie. Używam odcień 
52 Vanilla. Nie sądziłam, że opale się tak, że produkt ten będzie dla mnie odrobinę za jasny.  Nie jest to duża różnica, taka minimalna wręcz. Podkład idealnie stapia się z skórą. Jak dla mnie ma bardzo dobre krycie, ale ja też nie potrzebuję aktualnie dużego. Dlatego  też jak mam jakieś mocniejsze zabarwienie na skórze, to odrobina korektora załatwia wszystko. Jego test na żywo możecie zobaczyć tutaj.
Kategoria LAKIERY DO PAZNOKCI
Dzisiaj ponownie króluje Wibo, tym razem odcień 4 Pinky day. Niesamowity, niedrogi produkt a można uzyskać zadowalający efekt. Bardzo dobre krycie już po pierwszej warstwie.
Kategoria MASKARA
Ponownie w ulubieńcach tak więc produkt godny niesamowitej uwagi. Mogliście ją widzieć w ulubieńcach maja (tutaj). Maybelline Colossal Volum Express Mascara, bo o niej mowa, to produkt, który powinna przetestować każda z Was, która chce mieć wydłużone i pogrubione rzęsy. Nie spodziewałam się, że efekt może być aż tak rewelacyjny. Ostatnio dostałam dużo miłych komentarzy na temat moich oczu dlatego zachwyt tym produktem jest jeszcze większy :)
Kategoria PRODUKT DO UST
Jeżeli chodzi o mój ulubiony produkt do ust, to nic się od czerwca nie zmieniło. Nadal bardzo lubię pomadkę z Rimmel by Kate 16. Więcej o niej możecie przeczytać tutaj oraz tutaj.
Na dzisiaj to już wszystko. Zapraszam do innych ulubieńców :)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ten film " Czarownica" <3 Ten tusz to również mój ulubieniec :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze rzeczy jakie mogą tyko być :D

      Usuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')