#5 Życie oczami mojego telefonu

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Dzisiaj przychodzę do Was z luźniejszym wpisem. Z tego co zauważyłam lubicie tą serię dlatego też z jeszcze większą przyjemnością przygotowuję ją dla Was. 
Wczoraj zaczął się 2 tydzień mojego sierpniowego wyzwania. Polega ono na umieszczaniu jak najczęściej (najlepiej codziennie) wpisów. Niestety na początku sierpnia miałam problemy dotyczące Internetu, ale teraz myślę, że wszystko będzie ok :)
Mam nadzieję, że wytrwam w tym i będzie to początek regularniejszych wpisów tutaj :)

Patrząc na tak piękny i kolorowy budynek uśmiech na twarzy sam się pojawia :)

Dla zainteresowanych cena aktualna - KappAhl. Niesamowita jest, sama się nad nią zastanawiam. 
 
Wyprzedaży w KappAhl'u ciąg dalszy. Niestety ja nic dla siebie nie zalazłam :(
Takie cudeńka za 5zł w PEPCO! Muffinkowy szał czas zacząć :D
 Z każdym dniem jest Was coraz więcej, DZIĘKUJE! :*
Być może jestem dziecinna, ale te kolorowe taśmy tak niesamowicie mnie urzekły :D
Cały czas jestem na bieżąco, tak więc GRWM nie mogłam ominąć w wykonaniu Karoliny :D
Robimy zdjęcie kiedy jest robione nam zdjęcie :D strój dnia TUTAJ
Moja najukochańsza siostra i zarazem pani fotograf :)
 
Łapiemy ostrość :D
Takie piękne okładki na zeszyty :D
Zdjęcie w przymierzalni musi być, hahahaha :D
Testujemy nowości kosmetyczne
Z każdym kolejnym dniem jest WAS coraz więcej na Instagramie! DZIĘKUJE! :*
W trasie już od samego rana ;)
Czy my jesteśmy do siebie podobne? :D
Rudna City musi być :D

2 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')