Happy birthday to me!

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Kolejny miesiąc razem już za nami. Sierpień jest wyjątkowym czasem dla mojego bloga, ponieważ w tym roku minęły dokładnie 2 lata odkąd tutaj jestem z Wami. Data utworzenia strony również wyjątkowa, ponieważ swoją działalność w internecie zaczęłam 1. sierpnia. Dzień myślę dla wielu z Nas bardzo ważny, o którym warto pamiętać.
Wczoraj przemyślałam całą moją obecność tutaj i doszłam do wniosku, że potrzebuje zmian. W tym kierunku już nawet poczyniłam małe kroki. A mianowicie zrobiłam sobie plan pracy na cały miesiąc. Wówczas powinno mi być dużo łatwiej coś dodawać oraz będzie to dla mnie mała dyscyplina by wpisy były regularniejsze. Mam nadzieję, że wytrwam w tym i będę mogła już zawsze tak planować swój czas tutaj.

Chciałabym Wam przypomnieć kilka stylizacji, które pojawiły się przez ostatni rok. Był on dla mnie niesamowicie ważny i emocjonujący. Ciekawa jestem jaki będzie następny. 
Kiedyś zostałam zapytana, co mi daje siłę do bycia tutaj z Wami, tworzenia bloga. Odpowiedź dla mnie jest prosta: WY! To właśnie Wy mnie motywujecie do dalszej pracy. Wchodzicie na mojego bloga, komentujecie i to daje mi kopa by dalej dla Was tworzyć. Z każdym dniem jest Was coraz to więcej czy jako obserwatorów tutaj czy na Facebook'u.
Oczywiście jak zawszę są lepsze i gorsze chwile, ale nie warto się przejmować tymi złymi. Najważniejsze jest to by mieć głowę do góry i pokazać, że można. Nawet wtedy, a właściwie wtedy to koniecznie kiedy wszyscy w Nas wątpią. Nie ma takiej siły, która nas zatrzyma!
Przez cały ten czas staram się rozwijać coraz bardziej by standard bloga unosił się ku górze. Często jest tak, że wpisy nie pojawiają się zbyt często, ale ja jestem praktycznie tutaj cały czas. Próbuje wprowadzać zmiany w wyglądzie. Nie jestem specem komputerowym więc czasami to zajmuje dużo czasu, ale ze wszystkim radzę sobie sama. Myślę, że jest to dowód na to, że można.
Dziękuję za te 2 lata i mam nadzieję, że to nie koniec, a początek! Życzę Wszystkim wszystkiego dobrego i do boju Robaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')