HAUL ZAKUPOWY cz. 1

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Dawno nie było u mnie żadnego haulu zakupowego dlatego proszę bardzo dzisiaj właśnie z nim przychodzę. Rzeczy jest dość dużo dlatego postanowiłam podzielić ten wpis na 2 lub nawet 3 części.

Na pierwszy rzut pójdą moje nowe cudeńka wyhaczone w Centro na przecenie. Jeżeli śledzicie mnie na Instagramie, to już mogliście je zobaczyć. Kupiłam je za 29,99zł z 99,99zł. Myślę, że okazja warta uwagi. Jeszcze w nich nie chodziłam na dłuższy dystans, ale z ego co próbowałam, to są wygodne. 
Lato, czas zwiewnych sukienek, spódniczek. Ostatnio przeglądając szafę zauważyłam, że nie mam ani jednej takiej luźniejszej/sportowej sukienki. Będąc na zakupach zauważyłam w H&M śliczną sukienkę. Są do wyboru 3 kolory: czarny, biały i granatowy. Miałam dylemat między białą a granatową, ale w rezultacie biel wygrała. Ich cena, to 39,90zł.
Drugą z kolei sukienką będzie no name. Taka w 100% sportowa, nie nosiłam jej jeszcze, ale myślę, że bardzo fajnie powinno się ją nosić. Jej cena, to 3,50zł.
Ostatnią już sukienką jest prześliczna, bialutka z falbankami sukienka. Jest tak niesamowicie romantyczna, że nie mogłam się przed nią powstrzymać. Cena: 3,50zł.
Kolejną rzeczą z H&M jest góra od stroju kąpielowego. Jak możecie zauważyć kolor jest bardzo wyrazisty. Niesamowicie wygodny, pod koszulki z wyciętymi bokami idealny. Kosztował 10zł.
Skoro o górze kilka słów było, to o dole również. Dolną część stroju zakupiłam w C&A za 14,90zł z 49,90zł. Na zdjęciu kolor wyszedł czerwono malinowy. W rzeczywistości jest to ładny różowy. Niesamowicie wpadł mi w oko ten cudowny motyw. 
Zawsze chciałam mieć białe spodenki, ale jakoś nigdy nie mogłam się do nich przekonać. W chwili gdy zobaczyłam je w C&A nie mogłam je zostawić. Tym bardziej, że były ostatnią parą. Pomyślałam: są specjalnie dla mnie, muszę je wziąć :D Tak się również stało, zapłaciłam za nie 12,90zł. Niestety nie wiem jaka była cena początkowa.
A teraz coś co kochają nasze urządzenia przenośne. Będąc przelotem w Saturnie kupiłam sobie większą kartę pamięci do telefonu. Spoglądając na cenę nie mogłam się nie skusić.
 Daria bez kosmetyków? Nieee, to nie mogłoby się wydarzyć :D Chwila w Rossmennie oraz INGLOT'cie zrobiła swoje.
1. Duraline INGLOT, 23zł
2. Żel antybakteryjny Carex, 9,99zł
3. Spray termoochronny ISANA, 6zł
4. Wybielająca pasta do zębów 8,99zł
5. Puder Maybelline Affinitone, 19,99zł (%)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')