HAUL ZAKUPOWY cz. 2

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Dzisiaj kolejna część zakupów. Troszkę tych rzeczy się nazbierało. Tak więc nie przedłużając zaczynajmy :D Trzecia, ostatnią część opublikuje za kilka dni :)

Krótki oversize, to kolejna rzecz, która wpadła do mojej szafy. Kosztował 5zł. Ma bardzo ciekawy krój. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić stoję dnia z wszystkimi rzeczami, które dzisiaj Wam pokazuje. Tutaj na zdjęciach nie zawsze jest odzwierciedlone piękno danej rzeczy.
Kombinezony <3 to coś niesamowitego. Już od dawna na nie chorowałam, ale dopiero teraz znalazłam ten jedyny. Kombinezon jest z New Look'a. 
Po raz pierwszy odważyłam się na bralet. Nigdy do tej pory nie odważyłam się na tego typu rzeczy. Muszę przyznać, że bardzo fajnie wygląda. Już mam pomysł na stylizacje z nim.
Kurteczka all'a ramoneska, kupiona za 38zł. Niesamowicie układa się na figurze. Pochodzi z Mohito.
1. Patyczki higieniczne, Rossmann, 1,99zł
2. Szczoteczki do zębów z Oral B 1+1, Biedronka 9,99zł
3. Pierścionek Tally Weijl 3,99zł
4. Naszyjnik New Yorker 9,99zł
1. Odżywka z Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament, 12zł
2. Garnier Antyprespirant Beauty Care 48h, 6,99zł
3. Lakier z wibo nr 5, 3,99zł
4. Maska do włosów z Altery, 3,99zł
5. Lakier z wibo nr 1, 3,99zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')