Karpacz

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Dzisiaj troszeczkę prywatniej, ponieważ chciałabym Wam przedstawić w zdjęciach mój mały wypad do Karpacza. Byłam tam we wtorek i jestem mega zadowolona z tego wyjazdu. Trafiliśmy niesamowicie z pogodą. Patrząc na zdjęcia pomyślicie, że nie było aż tak ciepło jak piszę, ale warto wziąć pod uwagę, że w górach jest zimniej niż na nizinach. Dlatego mój sweterek nie był wcale zbędny a w sam raz.  Szczerze mówiąc nie myślałam o tym by zrobić fotorelacje na bloga. Dlatego też zdjęcia są bardzo prywatne. Jednakże wracając do domu pomyślałam, że może to być dobry pomysł. W końcu mamy jeszcze wakacje. Po tym miejmy nadzieję krótkim wstępie zapraszam Was do mojej fotorelacji :)

Miasto Karpacz jest oddalone od mojego miejsca zamieszkania o jakieś 114km, tak więc odległość nie jest duża. Cała droga zajęła nam jakieś 2,5h. Celem naszego wyjazdu był aktywny odpoczynek. Bardzo dużo spacerowaliśmy. Niestety z niektórych miejsc nie mam zdjęć, a szkoda. Jeżeli ktoś z Was nie był w Karpaczu, to zachęcam. Cudowne miasto! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')