magic in the eyes

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Pod ostatnim wpisem na temat zakupów jedna z Was zaproponowała abym wykonała tęczowy makijaż. Troszeczkę go zmodyfikowałam, ale jest. Po raz pierwszy w makijażu dla Was użyłam sztuczne rzęsy. Z resztą taka również była prośba ze strony jednej z Was. Napiszcie co o nim sądzicie i czekam na kolejne propozycje :) 
Muszę przyznać, że bardzo lubię robić makijaże, które mi zaproponujecie, ponieważ wiem, że czekacie na to. Jest to coś, co chcecie zobaczyć + dodatkowa motywacja do wykonania tego jak najlepiej.
Korzystając z okazji chciałabym Wam podziękować za 40 tys. wyświetleń. Nigdy nie sądziłam, że uzyskam takie statystyki. Gorąco Wam dziękuję i mam nadzieję, że wybije nam nie jedno 40 tys. Buziaki dla wszystkich! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')