Recenzja pomadek z Essence

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Dawno nie było żadnej recenzji dlatego dzisiaj to nadrabiamy. W roli głównej będą pomadki z Essence. Ja posiadam 2 odcienie, z których jestem jak na razie zadowolona. W dodatku ich cena nie jest duża, bo zaledwie 9,99zł.
Na sam początek warto dodać zdjęcie ust "na zero".  Jedyne co mam na ustach, to balsam, ponieważ nie wyobrażam sobie aby nałożyć cokolwiek na usta bez wcześniejszego użycia balsamu.
Aaa, jeszcze jedna ważna rzecz. Na zdjęciach może się Wam wydawać, że mam 3 różne odcienie twarzy. Jest to spowodowane światłem, ale i również miałam na twarzy 3 różne kosmetyki. Przez co koloryt mojej skóry jest troszkę inny. Natomiast myślę, że to nie przeszkadza w odbiorze testu pomadek. 
Pierwszym odcieniem, który mamy na tapecie jest 08 COLOUR CRUSH. Jak jesteście sami w stanie zauważyć jest to bardzo soczysty róż, a nawet fuksja. Z tych 2 odcieni jakie mam, ten jest zdecydowanym faworytem. Wystarczy, że mam pomalowane rzęsy bez żadnych udziwnień, ten produkt i makijaż gotowy. Niesamowity kolor, jestem pod dużym wrażeniem. Miałam go już parę razy na swoich ustach i muszę przyznać, że nie utrzyma się 16h, ale to nie jest dla mnie zbyt duży problem. Lubię malować usta tak więc poprawka to dla mnie przyjemność :D
Drugim kolorem jaki dzisiaj przetestuję jest odcień 01 CORAL CALLING. Tutaj mamy zgaszony koral. Również ładny kolor, bardziej neutralny. Niestety tak samo jak i poprzednik znika po jedzeniu i piciu ;/ Ich trwałość można określić w okolicy 2-2,5h. 
MOJA OPINIA:
Myślę, że warto jest przetestować te produkty choćby ze względu na cenę, która nie jest wysoka. Oczywiście trwałość nie jest powalająca, ale konsystencja produktu jest jak najbardziej przyjemna. Maluje się bez żadnych przeszkód, wszystko elegancko się rozprowadza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')