To już 40 tysięcy!

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Dzisiaj wyjątkowy wpis, ponieważ wybiło mi już 40 tysięcy wyświetleń. Pisałam już na ten temat wpis na Facebook'u, ale stwierdziłam, że jest to taka okazja, która zasługuje na osobny wpis. Takie statystyki osiągnęłam po 2 latach i 25 dniach. Dla niektórych jest to słaby wynik, ale dla mnie jest to niesamowite szczęście. W ciągu tego czasu wiele się nauczyłam, zmieniłam swoje podejście do wielu spraw (na lepsze). 
Oczywiście nie zawsze było kolorowo, ale najważniejsze jest to by czerpać jak najwięcej radości z małych rzeczy.
Za każdym razem, gdy publikuje jakiś wpis obawiam się tego jak go przyjmiecie. Oczywiście nie jestem w stanie wpić się w gust każdego. Myślę nawet, że jest to nawet niemożliwe. Moim celem jest pokazanie Wam to co mnie interesuje, inspiruje. 
Dzięki Wam uczę się, chcę poszerzać swoje horyzonty. Często to Wy jesteście dla mnie inspiracją i mocą do działania dalej. 
W ciągu tego czasu opublikowałam 224 wpisy! Wasze zainteresowanie daje ogromne szczęście! <3 Każda osoba, która odwiedzi mojego bloga daje więcej niż tysiąc słów.
Piszecie do mnie w wiadomościach prywatnych czy też komentarzach, prosicie o porady. Nawet nie wiecie jakie to jest miłe. Nie sądziłam, że to w ogóle będzie miało miejsce, a jednak.
Dzięki Wam wcielam to w życie tą oto zasadę :D
Nie zapominajcie o tym NIGDY!
Każda stylizacja, makijaż czy też recenzja, to dla mnie przyjemność. Cieszę się tym, nakręcam jeszcze bardziej by pisać dla Was. Napędzacie lepiej niż red bull :D
Z za kulis :D
Pomimo, że nie raz dostałam wiadomość, którą nikt by nie chciał przeczytać, to i tak wiem, że są osoby, które doceniają mój wysiłek. Tak jak w znanym wszystkim powiedzeniu : Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni - w 100% prawda. Nie można się poddawać na starcie, bo zwycięzcą jest ten, który podejmie walkę. 
Dziękuje każdej osobie, która mnie odwiedziła! Jesteście niesamowici! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')