Kosmetyki z Mintishop.pl + Natura

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI! :)
Jeżeli obserwujecie mnie na Instagramie, to pewnie widzieliście już moje nowości do włosów. Dzisiaj jednak chciałabym pokazać wszystkie rzeczy jakie mam z Mintishop.pl oraz z Hebe. Taka mała recenzja sklepu. Serdecznie zapraszam :)
Na samym początku chciałabym pokazać 2 rzeczy z KALLOS COSMETICS. Jest to szampon do włosów oraz maska. Postanowiłam przetestować coś nowego do moich włosów. Słyszałam bardzo dużo dobrego na temat tych produktów. Mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzą. Jak na razie jestem zadowolona z tych produktów. Zapach szamponu jest dla mnie rewelacyjny! Ale to już kwestia gustów :)

Kolejną rzeczą jest bronzer z W7 Honolulu. Kosmetyk bardzo dobrze Wam znany. Również jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi.W opakowaniu mamy pędzel do jego nakładania, ale myślę, że nie będę go używać. 
Po raz pierwszy skusiłam się na prawdziwy rozświetlasz. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Tutaj chyba nikogo nie dziwi mój wybór, ponieważ jest to podkład z Bourjois Healthy Mix tylko, że wersja serum. Muszę przyznać, że bardziej mnie się podoba niżeli ta nowa. Zobaczymy jak dalej będzie się spisywał.
Będąc wczoraj w Naturze zauważyłam, że jest promocja na wybrane kosmetyki w tym z firmy ASTOR oraz KOBO. Wybrałam więc tusz, który prawdę mówiąc widziałam po raz pierwszy, ale bardzo przypadła mi to gustu jego szczoteczka. Ciekawa jestem jego efektu.
Tak jak już wcześniej wspomniałam w drogerii Natura była promocja na wybrane produkty. Zauważyłam bazę pod makijaż z KOBO. Jestem posiadaczką cery normalnej tak więc powinna się u mnie sprawdzić :)
Jeżeli chodzi o moje ogólne wrażenie na temat tego sklepu, to jestem bardzo zadowolona. Wszystko przebiegło rewelacyjnie. Kosmetyki zgadzają się, jeżeli zastanawiacie się czy zamówić tam coś, to gorąco polecam. Asortyment jest na prawdę zadowalający. 

4 komentarze:

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')