Luźny TAG na luzie

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Na początku chciałabym wyjaśnić powód mojej nieobecności tutaj. Myślę, że jest on jeszcze dość w klimacie, a mianowicie wyjechałam na wakacje. Tag ten piszę właśnie z miejsca w jakim jestem. Wyjazd okazał się niesamowicie spontaniczny dlatego też nie przygotowałam dla Was żadnych wpisów za co przepraszam. Z racji tego, że nie brałam swojego laptopa nie mam niestety materiałów na kolejne posty. Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z TAGiem, który nosi nazwę Luźny TAG na luzie. Mam nadzieję, że spodoba Wam się i zapraszam do dalszej części wpisu :)
A oto pytania:

1. Trzy ciuchy, których nigdy byś nie ubrała?
Tutaj z pewnością wybrałabym białe kozaczki, krótką mini oraz skarpety do sandałów.
2. Jaki kolor jest odzwierciedleniem twojego charakteru?
Tak na prawdę, to nie wiem. Myślę, że jestem dość zróżnicowaną osobą i ciężko byłoby mnie opisać w jednym kolorze.
3. Masz więcej torebek czy butów?
Zdecydowanie mam więcej torebek.
4. Czy malujesz się codziennie?
Nie, maluje się wtedy kiedy gdzieś wychodzę i to nie zawsze. Wykonuję makijaż wtedy, gdy mam na to czas.
5. Ulubiony lakier do paznokci?
W okresie letnim bardzo polubiłam miętę. Jestem totalnie zakręcona w tym kolorze.
6. Jaki ciuch/dodatek/gadżet jest twoim znakiem rozpoznawczym?
Noszę praktycznie zawsze jakiś naszyjnik dlatego też postawiłabym na tą część akcesoriów.
7. Co było Twoim najgorszym zakupem ciuchowym a co najlepszym?
Najgorszą rzeczą jaką kupiłam i jestem z niej totalnie niezadowolona jest szminka w kredce z AVON. takiego bubla kosmetycznego jeszcze świat nie widział.
8. Dokończ zdanie: Gdy rano staję przed lustrem to myślę sobie...
... dzisiejszy dzień będzie lepszy niż poprzednie. Pozytywne zastawienie, to podstawa :)
9. Ulubiony sklep?
Niestety nie posiadam takiego :(
10. Ulubiony magazyn/gazeta/czasopismo ?
Uwielbiam czytać JOY'a, COSMOPOLITAN.

Mam nadzieję, że TAG Was się spodobał :) Do następnego ;)

xoxo

2 komentarze:

  1. Mięta to nie zapomniany hit wszech czasów, uwielbiam ją! <3 Bardzo fajne motto, masz, rację, pozytywne
    nastawienie to podstawa! :)

    Poklikasz w linki Sheinside? Serdecznie dziękuję <3 http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/08/jesienny-przeglad-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')