ULUBIEŃCY SIERPNIA i WRZEŚNIA

HEJKA KOCHANE DZIEWCZYNY I CHŁOPAKI!
Za nami już połowa września. Jedni z Was chodzą do szkoły, drudzy do pracy a są też osoby, które tak samo jak ja mają jeszcze wakacje. Taaaak, bycie studentem, to jest to. Pewnie już po pierwszym miesiącu będę miała dość i najdzie mnie chęć powrotu do domu, ale trzeba stawiać czoło nowym wyzwaniom. A za takie uważam studia. Jak na razie jestem pozytywnie nastawiona do tego wszystkiego. Nie powiem, że czekam na pierwszy wykład, ale podchodzę do tego na luzie.  
Troszkę się rozpisałam nie na temat, ponieważ dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami 2 miesięcy - sierpnia i września. Nazbierało się troszeczke, mam nadzieję, że choć jedną z nich Was zaciekawię. Tak więc bez zbędnego pisania, zaczynamy!
KATEGORIA KOSMETYKI
Pierwszym ulubieńcem w tej kategorii jest podkład z Bourjios 123. Pojawił się w ulubieńcach lipca tak więc bardzo go polubiłam. Idealnie spisywał się w upalne dni, trzymał się na twarzy bez zarzutów. Krycie oraz wykończenie jakie nadaje ten produkt w 100% mnie zadowala. Jestem w stanie go bardzo polecić. 
Skoro mamy coś do twarzy, to przyda się również coś miłego dla naszych ust. Tym razem kolej padła na konturówkę z KOBO, która jest dostępna w Naturze za 13zl. Osobiście posiadam odcień CORAL CHIC 105. Jest po prostu idealna. Usta są pięknie wyrysowane, brakuje mi słów by to określić. Utrzymuje się również fajnie. Używam ją już dość długo i nie znalazłam żadnych minusów.
A teraz kilka słów na temat produktów, które moje oczy pokochały. Są to mianowicie cienie z INGLOTA. Jak jesteście w stanie poniżej zauważyć są tutaj 2 potrójne cienie oraz 1 pojedynczy. Uwielbiam je! Czasami wystarczy tylko 1 potrójna paletka by wykonać cały makijaż oczu tak więc jest to bardzo poręczne. 
KATEGORIA MUZYKA
Te dwa miesiące były dość zróżnicowane jeżeli chodzi o muzykę. Często wracałam do utworów, które już wcześniej skradły moje serce. Jednakże utworami, które skradły moje serce są Dawid Podsiadło - "No"
Arash Feat. T-Pain - Sex Love Rock N Roll
Alle Farben - She Moves feat. Graham Candy
Iggy Azalea ft. Rita Ora - Black Widow 
Iggy Pop - The Passenger
Lerek &  Nowator - Moja Panienka
Hi-Track - Say Say Say
KATEGORIA FILM/SERIAL
Seriali troszeczkę się nazbierało. Zainspirowana Kasią z kanału Loveandgreatshoes postanowiłam ponownie obejrzeć serial "Co ludzie powiedzą?". Pamiętam jak w dzieciństwie był on emitowany w telewizji, oglądałam każdy odcinek bez żadnej przerwy. Bardzo fajny pomysł na wieczór przed snem. Poprawa humoru gwarantowana.
Opis fabuły:
Keeping Up Appearances1990-1995 – brytyjski serial, którego główna bohaterka – Hiacynta Bucket – nieustannie stara się prezentować jako znacznie zamożniejsza i należąca do wyższej klasy społecznej niż w rzeczywistości. Robi to jednak dość nieudolnie. Jej obsesja na punkcie savoir-vivre'u, unikania skandali, kontrolowania innych ludzi i dążenie do perfekcji są źródłem wielu komicznych sytuacji i tematem, wokół którego koncentruje się akcja serialu.
Nie jestem pewna czy pamiętacie jak kilka lat temu a kanale 2 TVP było emitowane "Zacisze gwiazd". Miło było ponownie obejrzeć te odcinki.
A teraz coś z aktualności a mianowicie "Prawo Agaty". Jeżeli lubicie seriale obyczajowe, role z Agnieszką Dygant, Leszkiem Lichotą to ta produkcja powinna Wam przypaść do gustu. 
Opis fabuły:
Serial opowiada o trzydziestoparoletniej dyrektor działu prawnego w koncernie ubezpieczeniowym – Agacie Przybysz (Agnieszka Dygant), pochodzącej z Bydgoszczy która w wyniku nieprzyjemnych wydarzeń traci pracę i musi od nowa zbudować zarówno swoje życie zawodowe, jak i prywatne. Dostaje propozycję od swojej przyjaciółki – Doroty (Daria Widawska), by wraz z nią wynająć lokal i założyć kancelarię prawniczą. Dla Agaty jest to prawdziwe wyzwanie, gdyż sprawy, ludzie i problemy, z którymi będzie mieć do czynienia, znacznie odbiegają od wielkich ubezpieczeniowych batalii, do których była przyzwyczajona.

KATEGORIA INNE
Po raz pierwszy w ulubieńcach pojawiła się kategoria INNE. Mam nadzieję,  że przypadnie Wam ona do gustu. W tych miesiącach chciałabym w niej umieścić jazdę samochodem. Bardzo lubię tego typu formę transportu, ponieważ prowadząc samochód mogę się odprężyć, przemyśleć wszystko oraz się zrelaksować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

***Thanks for comments ;* I won't accept comments, which insult me.***

$("img[src='http://img1.blogblog.com/img/anon36.png']") .attr('src', 'http://dodatki.blogowicz.info/news/nimgs/garfarms.gif') .ssyby('blank')